Begin scherm aanpassen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb in mijn begin scherm een icoon staan van internet Yahoo. Hoe kan ik dit icoontje verwijderen? Ik heb dit niet via installer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Begin scherm aanpassen
Hallo,
Ik heb in mijn begin scherm een icoon staan van internet Yahoo. Hoe kan ik dit icoontje verwijderen? Ik heb dit niet via installer geinstalleerd maar gewoon bij internet en dan in bladwijzer plaatsen. Hoe krijg ik dit weer weg? En mijn menu kan ik nu van links naar rechts schuiven. Kan dit ook van boven naar onder? Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even je vinger een paar seconden op een icoontje houden, dan gaan ze trillen en dan komt er als het goed is een rood kruisje bij te staan en kan je hem verwijderen....
Van onder naar boven scrollen of anderson, geen idee, misschien dat de meer ervaren mensen hier meer weten....
|
|||
|
|||
Dankje
Niet zo moeilijk |
|
||||
|
||||
ook daadwerkelijk gelukt?????
|
|
|||
|
|||
Ja het is gelukt
|
|
||||
|
||||
Mooi zo....
|
|
|||
|
|||
ik heb er ook zo eentje die ik op die manier heb verwijdert maar als ik mijn iphone herstart staat ie er gewoon weer
|
|
||||
|
||||
via winscp in je iphone gaan en verwijderen, tenzij je deze via installer hebt geinstalleerd, daar ook verwijderen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Helderheid scherm snel aanpassen | nadorst28 | iPhone algemeen | 1 | 07-12-10 15:54 |
steeds terug naar begin scherm? | Pinraiser | iPhone algemeen | 0 | 22-04-10 22:27 |
Hoe begin ik? | RudolfKamphuis | Archief | 1 | 01-03-08 14:51 |
Agenda, begin vd week | omehar | Archief | 5 | 08-02-08 12:12 |
|
|