Helderheid scherm snel aanpassen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met de introductie van IOS 4.2.1 las ik ergens dat er een sneltoets voor het aanpassen van de helderheid zou komen. Erg handig en veilig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Helderheid scherm snel aanpassen
Met de introductie van IOS 4.2.1 las ik ergens dat er een sneltoets voor het aanpassen van de helderheid zou komen. Erg handig en veilig voor in de auto lijkt mij. Heeft iemand deze functie al gevonden, of is er een handigheidje voor?
Op de iPad zit functie deze wel ingebouwd door twee keer op home te klikken en een swipe rechts. Bij de iPhone kan ik daar alleen het volume instellen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niet standaard.. Als je hem jailbreaked kan je SBSettings downloaden en dan krijg je een menuutje als je over je statusbar swiped. Hierin staat bij mij ook een icoontje om de helderheid aan te passen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Helderheid spontaan op 0: scherm donker | deralexan | iPhone algemeen | 2 | 20-02-11 14:03 |
iPhone 3GS scherm krast snel | coiken | iPhone algemeen | 21 | 08-08-09 06:14 |
Scherm snel op zwart bij bellen | Q-one | iPhone algemeen | 4 | 13-01-09 21:32 |
Helderheid op laag, zoemgeluid | layziechino | iPhone algemeen | 5 | 24-11-08 17:27 |
Begin scherm aanpassen | steven112 | iPhone algemeen | 7 | 19-05-08 02:17 |
|
|