Gesprekken automatisch beeindigd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik i.O.s 4.2.1 op mijn iPhone gezet. Voorheen was de iPhone gejailbreaked maar gisteren heb ik 'm door T-mobile laten unlocken. Hierna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gesprekken automatisch beeindigd
Sinds gisteren heb ik i.O.s 4.2.1 op mijn iPhone gezet.
Voorheen was de iPhone gejailbreaked maar gisteren heb ik 'm door T-mobile laten unlocken. Hierna ben ik begonnen met updaten. De hele dag geen problemen gehad alleen wilde ik net iemand bellen maar werd het gesprek meteen automatisch beëindigd. Daarnaast kan ik wel gebeld of gesmst worden en surfen op internet. Ik denk dat dit aan de nieuwe 4.2.1 ligt aangezien ik hier veel slechte dingen over heb gehoord. Kan iemand mij dit misschien uitleggen? Nog een vraag.. Hoe zou ik eventueel na het herstellen van de iPhone i.O.s 4.1 kunnen downloaden? ik hoop snel een reactie te krijgen, bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch gesprekken weigeren | The Herminator | iPhone algemeen | 11 | 14-09-10 23:40 |
Wisselgesprek beeindigd huidige gesprek | Mysteriousgirl_ | iPhone algemeen | 2 | 25-02-10 17:19 |
Na ophangen automatisch in het "gesprekken" scherm | gewoonjapie | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 13:01 |
|
|