geluid afspelen muziek te zacht. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik luister veel muziek via mijn iphone. Sinds kort is dit echter aanzienlijk laag van volume dat het niet prettig luisteren is. Ik heb in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geluid afspelen muziek te zacht.
Ik luister veel muziek via mijn iphone. Sinds kort is dit echter aanzienlijk laag van volume dat het niet prettig luisteren is. Ik heb in mijn phone alles open en maximaal en ook via itunes. Ook heb ik een zeer degelijke (bose) headphone. Hoe kan ik het volume weer omhoog krijgen en/of hoe haal ik de mogelijke euro volumebegrenzer er af (weet niet of die op een iphone 4 wel zit)?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je de Phone eens uitzet en terug aan, is het dan terug in orde?
|
|
|||
|
|||
Helaas blijft het geluid dan ongewijzigd zacht.. Ik heb bij het naspeuren wel wat gelezen over volumebegrenzer en zou moeten weten, als dat het euvel is, hoe je dat weg kan halen..
|
|
|||
|
|||
Instellingen -> Muziek -> Volumebegrenzing
|
|
|||
|
|||
De volumebegrenzer staat op maximaal, dus daar red ik het niet mee..
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 november 2012 om 20:32 ---------- de volumebegrenzer staat helemaal open en toch is de muziek te zacht. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 november 2012 om 20:34 ---------- Volumebegrenzer staat helemaal open en toch is het geluid te zacht... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid bij afspelen muziek uit speakers | GroteEd | iPhone algemeen | 2 | 21-11-12 17:22 |
Belsignaal doet het niet ik hoor geen geluid bij het afspelen van muziek, youtube | itallaa | iPhone algemeen | 4 | 11-11-12 01:28 |
Zacht geluid afspelen films | Artful | iPad algemeen | 2 | 12-07-12 22:47 |
Geen geluid (en balkje) bij afspelen muziek/youtube | mrburnings | iPhone algemeen | 0 | 13-06-12 13:03 |
Geluid zacht | Rickjee | iPhone algemeen | 27 | 01-01-12 21:06 |
|
|