Zacht geluid afspelen films discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een aantal films op iemand anders zijn IPAD gezet, maar bij het afspelen ervan is het geluid vrij zacht. Volume staat op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zacht geluid afspelen films
Hallo,
Ik heb een aantal films op iemand anders zijn IPAD gezet, maar bij het afspelen ervan is het geluid vrij zacht. Volume staat op 10. Informatie: IPAD 3 16GB Videoplayer: Oplayer HD Lite Filmformat: Heeft dit met de filmformat te maken? Moet ik iets anders veranderen? Ligt het eraan omdat de films in AC3 DD5.1 zijn? Ik kom er zelf niet meer uit en hoop op een antwoord van jullie. Bvd, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had overlaatst ne film gedownload en op mijn externe harde schijf gezet, ik stak de externe harde schijf zoals steeds in de tv (die heeft usb ingang) en ik moest ook de tv enorm luid zetten om normaal geluid te krijgen, ik denk dit aan de uploader ligt die mss een foutje heeft gemaakt want bij 9/10 andere films heb ik dit echter niet voor.
Ben je zeker je geluid op de iPad op het max staat? Heb je dit bij alle films voor? |
|
|||
|
|||
Dit heb ik bij alle films ja. Het zijn wel allemaal AVI formaten.
De IPAD is trouwens niet gejailbreaked. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid zacht | tinos | iPhone algemeen | 7 | 30-03-12 09:15 |
Geluid zacht | Rickjee | iPhone algemeen | 27 | 01-01-12 21:06 |
Navigon: geluid te zacht | sjark7 | iPhone Navigatie | 12 | 05-11-11 10:54 |
Geluid is zacht | munster | iPhone algemeen | 0 | 02-11-11 21:23 |
geen geluid bij afspelen films alleen via koptelefoon | Stevenoelbrandt | iPad algemeen | 1 | 15-09-11 12:40 |
|
|