Geluid zacht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb vandaag mijn iPhone 4 ontvangen . Nu heb ik alles weer via een backup teruggezet . Alles doet het , alleen ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geluid zacht
Hoi
Ik heb vandaag mijn iPhone 4 ontvangen . Nu heb ik alles weer via een backup teruggezet . Alles doet het , alleen ik heb denk ik een probleempje. Als ik gebeld word en als ik dus op iPod klikt gaat mijn muziek loei hard . Alleen als ik bel of gebeld word lijkt het wel alsof ik DOOF bent. Dan hoor ik vrijwel niets , ja heel zachtjes bijna niet te horen dus . Iemand een idee , waarom me beltonen en muziek wel hard gaan , maar tijdens de gesprekken bijna niets ? Mvg tinos
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
OPGELOST
|
|
|||
|
|||
Wat was de oplossing als ik vragen mag.
die van mij is tijdens muziek luisteren zacht maar als ik gebeld wordt juist hard? gr karel |
|
|||
|
|||
inderdaad, wil ik ook wel weten.
|
|
|||
|
|||
Klopt het ook dat de ene box rechts de bass door geeft en de linker de hoge tonen.
Ik heb vaak me vinger over de rechter box heen en dan lijkt het alsof de linker gewoon niet werkt!! hebben jullie dat ook ?? gr karel |
|
|||
|
|||
Ehm, die linker 'box' is je microfoon. :')
Je hebt maar 1 box |
|
|||
|
|||
WHAHAHAHAHA en nee ben niet blond ok dan snap ik het whahaha lach me.. uit me broek lol
|
|
|||
|
|||
wat was de oplossing nu? ik heb hier ook problemen mee.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid zacht | Rickjee | iPhone algemeen | 27 | 01-01-12 21:06 |
geluid gaat zacht | Danny88 | iPhone algemeen | 17 | 29-03-09 20:27 |
Geluid automatisch op half-zacht | mcman | iPhone algemeen | 0 | 18-11-08 15:02 |
Geluid is zeer zacht | slim.thug | iPhone algemeen | 7 | 21-09-08 17:03 |
geluid hard en zacht | linsrooijakkers | iPhone algemeen | 0 | 03-08-08 12:05 |
|
|