iPhone 4s opeens zwartbeeld niet meer werken ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4s Daar was ik mee aant spellen ! Op eens slaap hij op zwart ik zie het appel logo Dus ik denk hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s opeens zwartbeeld niet meer werken !
Mijn iPhone 4s
Daar was ik mee aant spellen ! Op eens slaap hij op zwart ik zie het appel logo Dus ik denk hij start op nieuw op ! Maar hij blijft zo staan en het logo zie ik wat streepjes ! En toen ging hij uit Ik heb meteen een hart rizet gedaan de 2 knop in gedruk maar daar reageert hij niet op ! Aan gesloten op de pc iTunes wert vermeld deze tel staat op herstel modus Laten uitvoeren moest een bestand download 15 min daar na uit paken naar tel Maar naar min of 5 wordt vermeld kan de tel niet vinden ! Dus de tel doet het niet Ik heb het ook nog op een andere pc geprobeerde ! Heeft iemand nog een idee ? Iphone is van Jan 2012
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zorg dat je de laatste iTunes hebt geïnstalleerd, sluit de iPhone met de originele USB kabel rechtstreeks op de computer aan (dus geen usb hub ertussen o.i.d.), zet de iPhone in DFU mode en klik vervolgens op Herstellen.
Mocht dit allemaal niet helpen dan moet je denk ik terug naar de winkel waar je de iPhone gekocht hebt en deze aanbieden voor garantie.
|
|||
|
|||
'hart rizet'???
|
|
||||
|
||||
IPSW-bestand downloaden via internet, bijvoorbeeld zoeken naar Felixbruns op google.
Daar download je firmware 5.1. Op iTunes shift knop ingedrukt houden en dan het bestand opzoeken. Als het goed is zou hij restoren. Als dit niet werkt, en de mogelijke oplossing van @wouter1981 dan zou je gewoon terug kunnen gaan naar de winkel voor reparatie of een mogelijke vervanging van uw toestel. Succes!
|
|||
|
|||
Met de nieuws ituns helpt niet !
Ik heb net appel gesproken Over reparatie maar mijn tel komt uit de vs dus ze kunnen mijn niet helpen ! Het andere moet ik even na kijken ! |
Labels |
hulp gevraagd, iphone4s, storing iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hotmail en Gmail werken opeens niet meer | kimlee01 | iPhone Apps | 2 | 11-06-11 10:21 |
Iphone op zwartbeeld met apple icoon en niet meer werken | karin201166 | iPhone algemeen | 4 | 15-08-10 18:44 |
Bel Functie Iphone 3G werkt opeens niet meer !! | bohr2008 | iPhone algemeen | 24 | 28-02-09 05:04 |
apps uit appstore werken opeens niet meer? | neht | Archief | 1 | 14-07-08 00:10 |
Mac OS X: Sommige iTunes werken opeens niet meer | Rosa | iTunes | 8 | 13-10-07 13:10 |
|
|