Iphone op zwartbeeld met apple icoon en niet meer werken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het proberen de laatste versie te downloaden en te installeren gaf mijn pc een foutmelding dat jet niet gelukt is. Nu staat mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone op zwartbeeld met apple icoon en niet meer werken
Na het proberen de laatste versie te downloaden en te installeren gaf mijn pc een foutmelding dat jet niet gelukt is.
Nu staat mijn iphone op zwart met apple icoon en krijg hem niet uit ! Wie weet wat ik moet doen, pc herkent hem ook niet meer wanneer ik hem met usb gekoppeld hou. Help kan nu niets meer ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Houd de homebutton plus powerknop ingedrukt
|
|
|||
|
|||
Thanks voor de snelle reactie, het is gelukt !!!!!!
|
|
|||
|
|||
Niets te danken de iphoneclub is een grote familie
|
|
|||
|
|||
facetime op de iphone4 moet ge daarvoor betalen. kan iemand mij daar meer over vertellen.Of moet je ergens laten acteveren voor facetime. Ik ben bij Mobistar Belgie. Bedankt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
iPhone: Facetime & MMS werken niet meer! (ook niet met MiTime) | tomic22 | Jailbreak | 5 | 17-09-10 18:08 |
iPod touch: Na jailbreaken met Redsn0w werken aplicatie's niet meer? | Liesje65 | Jailbreak | 3 | 19-10-09 23:38 |
Programma's van Apple Store werken niet meer | schreursjoep | iPhone Apps | 2 | 08-09-08 10:17 |
telefoon en icoon werken niet | merijnvld | iPhone algemeen | 8 | 23-03-08 23:14 |
|
|