tv-programma's in video app verdwenen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) vorige week had ik nog keurig in de video app een verdeling tussen 'tv-programma's' en 'films'. nu niet meer. hoe krijg ik dat onderscheid terug? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tv-programma's in video app verdwenen
vorige week had ik nog keurig in de video app een verdeling tussen 'tv-programma's' en 'films'. nu niet meer. hoe krijg ik dat onderscheid terug?
de tv-programma's staan nog wel op de ipad. met spotlight vind ik ze en kan ik ze ook afspelen, maar terugkeren naar de video app gaat niet. de video app knalt er dan uit. deze doet het dan pas weer als ik een andere film met spotlight zoek en opstart. kan iemand me helpen? thnx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou de app helemaal afsluiten (dubbelklik op de homeknop. De multitaskbar verschijnt. Houdt je vinger op een app totdat de apps gaan wiebelen en sluit alle apps af door op de kruisjes in de linkerbovenhoek te drukken).
Start de videoapp nu weer opnieuw op. Het is goed om zo nu en dan alle apps eens helemaal af te sluiten. |
|
|||
|
|||
Helaas, had ik al geprobeerd. Ook aan uit geprobeerd, geen effect. Vreemd!
Toch bedankt voor het meedenken! Nog andere tips? |
|
|||
|
|||
Hèhè, opgelost!
ik zet de oplossing hier maar neer, wie weet kan ik iemand anders ermee helpen. na wat tv programma's erop en eraf gezet te hebben, kwam TV programma's ineens weer in de app voor. Wat bleek: bij veel TV programma's bij 'info' {appeltje i} stond bij 'video' geen programmanaam ingevuld en bij sommigen wel. hierdoor waren die waar het niet bij ingevuld was, niet zichtbaar. vind ik vreemd, maar gelukkig is het opgelost! Je kunt ook in de 'muziekbron' kijken: Macintosh HD > gebruikers > muziek > iTunes > TV shows. Daarin moeten mapjes staan en geen losse bestanden... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Video app verdwenen. | freddy666 | Jailbreak | 0 | 25-04-12 20:31 |
Van video naar panorama foto app opeens verdwenen na update IOS5 | Superwurm | iPhone Apps | 2 | 12-11-11 10:29 |
Safari icoontje/programma verdwenen | r1150rrrr | iPhone Apps | 11 | 18-10-10 13:49 |
na update versie 3 alle programma's verdwenen en omslachtige oplossing | denico | Archief | 2 | 17-06-09 21:35 |
Programma's verdwenen | bp.degraaf | Unlock [archief] | 0 | 29-03-08 00:39 |
|
|