ipad tijdens spel op zwart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn ipad nu een half jaar en was een spelletje aan het spelen en vervolgens springt ie op zwart en alles is uit. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad tijdens spel op zwart
Ik heb mijn ipad nu een half jaar en was een spelletje aan het spelen en vervolgens springt ie op zwart en alles is uit.
heb al geprobeert hem opnieuw op te starten door die 2 knopjes ingedrukt te houden maar na meer dan 1 minuut nog niks en ook via de pc itunes te herstellen maar er gebeurt helemaal niks. wat kan ik nog doen? laten repareren? groetjes, Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Batterij niet gewoon plat? dat duurt 10 minuten (bij een iPhone, dus waarschijnlijk ook bij een iPad) vooraleer er weer leven in zit.
|
|
|||
|
|||
Er zat genoeg stroom in toen ik hem gebruikte, en heb hem later ook weer aan de stroom gezet.
dus batterij is niet plat. |
|
||||
|
||||
Beter ff in het ipad forum gedeelte plaatsen , je zit nu in de iphone gedeelte .
Meer kans op oplossingen ... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Goede autorace spel | eugje | iPad Games | 13 | 15-06-11 20:35 |
scherm niet zwart tijdens bellen | dureco | iPhone algemeen | 0 | 03-03-10 15:10 |
Iphone op zwart tijdens bellen | Rens100 | iPhone algemeen | 6 | 07-01-10 13:36 |
muziek spelen tijdens spel | Colburners | Muziek, foto & video | 5 | 01-08-09 00:22 |
afsluitproblemen tijdens en na bellen zwart beeld | visserab | iPhone algemeen | 1 | 21-07-09 11:23 |
|
|