Iphone 4 start niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone4 start niet meer op. Ik kan hem niet meer aan- of uit zetten. De apple is af en toe zichtbaar op het beeldscherm. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 start niet meer
Mijn iphone4 start niet meer op. Ik kan hem niet meer aan- of uit zetten. De apple is af en toe zichtbaar op het beeldscherm. Na het tegelijkertijd indrukken van de aan toets en de home toets verschijnt na verloop van tijd de stekker met itunes icoon. Na aansluiten op de pc gebeurt er niets. Itunes start niet op. Ik kan overigens itunes ook meer niet zonder aansluiting van de iphone opstarten. Is dit probleem herkenbaar en is er een oplossing? Ik houd me aanbevolen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet | youssef10 | iPhone algemeen | 9 | 01-11-12 18:24 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|