iMaps op iPhone 4 en 4S in iOS 6.0.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Klopt het dat de Maps in iOS 6.0.1 op de iPhone 4S echt kan Navigeren (werkt als tomtom/navigon, rijdt Live met je mee) en terwijl ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maps/Kaarten op iPhone 4 en 4S in iOS 6.0.1
Klopt het dat de Maps in iOS 6.0.1 op de iPhone 4S echt kan Navigeren (werkt als tomtom/navigon, rijdt Live met je mee) en terwijl op de iPhone 4 geeft hij Alleen Navigeer Informatie in tekst en moet jezelf scrollen naar de volgende handeling (navigeert dus niet live mee) ?
Laatst gewijzigd door rosh; 04-12-12 om 20:54. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het eerste deel van je vraag klopt, het tweede deel weet ik niet, heb enkel de 4s.
|
|
|||
|
|||
Vraagje
Moet ik imaps zelf downloaden of is dat "kaarten" dat al op iPhone 4s staat ? |
|
||||
|
||||
iMaps is een 3rd party App (uit 2010):
https://itunes.apple.com/nl/app/imaps/id305198971 Ik denk dat de topic starter die naam zelf verzonnen heeft voor "Kaarten"...
|
|||
|
|||
Ok
Heb het down geload Ik zie dat het altyd Wi-Fi nodig heeft om te gebruiken ? |
|
||||
|
||||
Geen idee; ik gebruik iMaps niet (en ik denk dat de TS dat ook niet bedoelde).
|
|
|||
|
|||
En is dat van heel de wereld of enkel nl want woon zelf on België
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 december 2012 om 14:37 ---------- Citaat:
Maar het werkt ni zonder Wi-Fi Das wel spijtig Grtn |
|
|||
|
|||
Klopt!!
mijn fout!! niet eens gezien... ik praat over maps! de standaard kaart in iOS 6.0.1... Klopt het, dat op de iPhone 4S deze echt Live Navigeert en op de iPhone 4 niet? Laatst gewijzigd door rosh; 04-12-12 om 20:53. Reden: informatie |
|
|||
|
|||
Citaat:
op de 4 weet ik niet. in tegenstelling tot iMaps werkt de standaardapp ook via 3g |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoewel de nieuwe kaartenapp op ieder apparaat met iOS 6 beschikbaar, werken navigatie en Flyover alleen op de iPhone 4S, iPad 2 en derde generatie iPad. Bron: Dossier iOS 6: alles wat je wil weten over iOS 6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 updaten van ios 5.0.1 naar ios 6 error | Michiel1983 | iPhone algemeen | 10 | 30-09-12 20:21 |
iPhone: Iphone 4S ios 5.0.1 met jailbreak updaten naar ios 5.11 mogelijk | mdropie | Jailbreak | 3 | 29-09-12 23:27 |
|
|