Iphone koppeling met Nokia discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 3GS waarvan ik de muziek in de iTunes bib zou willen uitwisselen met de nieuwe Nokia Asha van mijn dochter via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone koppeling met Nokia
Ik heb een Iphone 3GS waarvan ik de muziek in de iTunes bib zou willen uitwisselen met de nieuwe Nokia Asha van mijn dochter via bluetooth. De GSM's vinden elkaar wel dus bluetooth werkt, maar wanneer ik de Nokia verbind met de iphone verschijnt het bericht "dienst wordt niet ondersteund door ander apparaat"! Dit is dan de iphone. Kan je geen gegevens uitwisselen tussen een iphone en een nokia gsm? Is hier één of andere oplossing voor? Thanks!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS: Supported Bluetooth profiles |
|
|||
|
|||
Is er dan geen enkele oplossing of mogelijkheid om gegevens uit te wisselen tussen een iPhone en een Nokia gsm? Ik las iets op de Nokia website over een Nokia multimedia transfer. Of een app om dit mogelijk te maken? Thanks!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien dat je iets kan doen via Nokia Mac iSync (alleen voor Snow Leopard en lager) <-> Mac <-> iTunes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S koppeling met Itunes valt weg | mullerw | iTunes | 5 | 13-03-12 14:07 |
Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen | iCulture | iPhone algemeen | 86 | 30-06-09 21:38 |
|
|