MMs sturen naar een NIET iphone lukt niet ?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lukt niet om een MMS te sturen naar een NIET iphone , is er een instelling voor of kan het gewoon geheel niet want ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMs sturen naar een NIET iphone lukt niet ??
Het lukt niet om een MMS te sturen naar een NIET iphone , is er een instelling voor of kan het gewoon geheel niet want naar iphone lukt het wel ??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je naar een iPhone stuurt is het imessage, dus waarschijnlijk is het een fout in de mms instellingen
welke provider heb je? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Staan je apn gegevens ingevuld en staat mobiele data aan? |
|
|||
|
|||
Mijn provider is Telenet België en ik heb gezien dat het daarmee blijkbaar niet kan , naar een iphone een foto sturen lukt wel ;-)
|
|
|||
|
|||
Waar heb je dat gezien dat dit niet mogelijk is?
Ik vermoed dat je iMessage gebruikt ipv MMS Staat de MMS aan bij "mijn Telenet" ? http://klantenservice.telenet.be/con...ms-en-internet |
|
|||
|
|||
mmsen kan iedereen, maar ik heb inderdaad horen vertellen dat je dat bij telenet op hun website ook even moet aanzetten zoals Werner zegt
|
|
|||
|
|||
'Niet' kunnen mmsen lijkt me heel vreemd idd.
|
|
|||
|
|||
En Cathy, heeft het geholpen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb juist op mijn telenet maar alles op 'aan' gezet, nu efkes wachten en proberen, thx iedereen xxx
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS versturen lukt niet op Iphone 5 mobistar | goldy1971 | iPhone algemeen | 0 | 02-11-12 15:18 |
E mail sturen over Wi-Fi Lukt niet. | apple freak 1994 | iPhone algemeen | 0 | 31-07-12 20:07 |
Mail sturen met Hotmail Exchange lukt niet | Quatz | iPhone algemeen | 3 | 21-01-11 13:02 |
nieuw contactpersoon sms sturen lukt niet | Robbert1978 | iPhone algemeen | 0 | 14-01-11 17:58 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
|
|