Profielen aanmaken in Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand een idee of er profielen kunnen aangemaakt worden bij de iPhone? bv auto-profiel: andere ringtone, bluetooth aan, schermhelderheid max...(zonder dat ik dat elke keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Profielen aanmaken in Iphone
Iemand een idee of er profielen kunnen aangemaakt worden bij de iPhone? bv auto-profiel: andere ringtone, bluetooth aan, schermhelderheid max...(zonder dat ik dat elke keer handmatig moet doen.)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Helaas (?) kan dat echt niet, nee. Er is alleen de 'stoor mij niet' optie sinds iOS 6...
|
|
|||
|
|||
Damned. Toch niet normaal dat zo een gesofisticeerd toestel zo een simpele functie niet kan. Toch bedankt voor het antwoordje
|
|
||||
|
||||
Ja of niet: vooruitgang gaat soms gepaard met afstoten van huidige mogelijkheden. Zo kan een moderne auto tov de paard-en-wagen die het vervangt, niet meer schijten En dat missen we nu ook niet
|
|
|||
|
|||
Wel grappig gezegd maar Dat is appelen met peren vergelijken he! Nu moet ik dus elke keer ik in mijn auto stap mijn bluetooth aanzetten, ringtone harder zetten én helderheid verhogen. Zou simpelder moeten kunnen. Hopelijk komt daar toch ooit een app ofzo voor uit.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat Apple zelf ene maakt
Zal is naar de Cook bellen! |
|
|||
|
|||
Heeft dat telefoontje naar Cook al iets opgeleverd ? Ik wil zo graag een op persoon afgestelde ringtone. Wel zo handig.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
How to Assign iPhone Ringtones to Contacts |
|
|||
|
|||
Thanks! Ow ja, edit ... gewoon niet aan gedacht dat ik die eerst moest doen. Blond, hè?
Maarrr, werkt de ringtone dan ook op whats app of is daarvoor een andere truc? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jailbreak
Company phone dus jailbreak is geen optie......
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Profielen in de 4S | ludos | iPhone algemeen | 6 | 15-04-14 15:41 |
iPhone profielen? stil, luid, alleen tril? | jaimiefanatic | Ringtones en Wallpapers | 7 | 24-02-11 22:52 |
Iphone 4 kan geen configuratie profielen openen. | rickygroeneveld | iPhone algemeen | 3 | 31-08-10 17:25 |
profielen | alexrocketman | iPhone algemeen | 3 | 06-05-08 17:03 |
|
|