Profielen in de 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Haai, Is het mogelijk groepen te maken van contacten? Ik wil in de nacht bereikbaar zijn voor die groep terwijl ik verder geen berichten of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Profielen in de 4S
Haai,
Is het mogelijk groepen te maken van contacten? Ik wil in de nacht bereikbaar zijn voor die groep terwijl ik verder geen berichten of gebeld wilt worden . Dus alleen maar door die bepaalde groep gebeld/WatsAp of gesmst kan worden? Als ik de 4S nu aan de zijkant op "stil"zet ben ik voor niemand meer bereikbaar |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je hem op stil zet dan hoor je niks meer, niet onbereikbaar. En groepen maken gaat niet.
|
||||
|
||||
via jailbreak kun je wel profielen maken
|
|||
|
|||
onbereikbaar
Nee dan hoor je niets meer en in de nacht dus onbereikbaar ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jammer je snapt me niet...
|
|
|||
|
|||
als je bepaalde personen als favoriet bepaalt, dan kun je telefoon tijdens nachtelijke uren stilzetten. De favorieten komen er dan wel doorheen met telefoon, sms en WA.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Profielen geluid verlagen | ApC_IcE | Jailbreak apps en thema's | 1 | 29-03-10 13:06 |
2 profielen, 2 Iphones | Hekkopeppie | iTunes | 0 | 19-09-09 17:43 |
meerdere datanetwerk profielen | marcvanvliet | iPhone algemeen | 0 | 09-09-09 12:44 |
Verschillende profielen | Jassie | iPhone algemeen | 4 | 16-10-08 15:32 |
profielen | alexrocketman | iPhone algemeen | 3 | 06-05-08 17:03 |
|
|