iPhone 5 muziek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 5 maar als ik muziek erop wil synchroniseren pakt ie de muziek niet op mijn iphone je ziet het nummer wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 muziek
ik heb een iphone 5 maar als ik muziek erop wil synchroniseren pakt ie de muziek niet op mijn iphone
je ziet het nummer wel staan maar niet met zwarte letters, en kan de muziek dus ook niet afspelen ik heb vandaag alle muziek ervan afgehaald want hij deed het eerst wel normaal maar de laatste tijd niet met nieuwe muziek erop zetten dus ik wou het er weer opzetten maar nu pakt ie dus helemaal niks meer iemand enig idee wat ik moet veranderen in instellingen ofzo?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek downloaden op iphone dat direct bij muziek komt te staan! | boschr | iPhone algemeen | 5 | 25-01-14 22:56 |
Muziek: Muziek uit itunes verwijderen, maar iphone laten staan zodra ik nieuwe muziek opzet | mostah | Muziek, foto & video | 3 | 19-07-12 23:24 |
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. | Master_J | iTunes | 2 | 10-10-09 15:38 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|