iphone is vastgelopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) naja de titel zegt het al ik heb mijn iphone 3gs gejaibreakt op ios 6.0.0 en nou wou ik net updaten en nu geeft ie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone is vastgelopen
naja de titel zegt het al ik heb mijn iphone 3gs gejaibreakt op ios 6.0.0 en nou wou ik net updaten en nu geeft ie alleen nog maar dat stekkertje aan met het itunes logo dat ie moet verbinen maar als ik dat doe wil die herstellen maar dat mislukt steeds dat ik het later weer moet proberen... iemand hier ervaring mee maar vooral WAT KAN IK DOEN??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik wou updaten van 6.0.0 naar 6.0.1
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
via itunes en de error heet 3004
|
|
|||
|
|||
idd dat geeft ie ook aan dat ie niet kan updaten omdat ie geen verbinding kan maken met de updateserver maar dat vind ik dus zo raar: ik heb vol Wi-Fi bereik met me laptop en alles doet het ook de itunes store ...
|
|
|||
|
|||
Nogmaals:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
alles uitgezet maar helpt niet waar kan ik dat hosts bestand vinden? heb btw windows 8
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
uuhh pff weet niet precies welke heb ik vanmiddag gedownload van die apple site moest alleen wel een nieuwe bonjour downloaden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
whaha ik download nu wel ff een nieuwe deze heb ik gevonden bij softonic :iTunes 11.0.0.163 (64 bit)
|
|
|||
|
|||
Is de originele van Apple niet goed genoeg?
|
|
|||
|
|||
nou dat weet ik niet maar deze doet het helemaal niet maar kon niet zien op itunes.com/nl welke versie itunes het was dus zocht ik ff via google
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help me iphone is vastgelopen :S | saisuke | Archief | 1 | 08-04-10 21:13 |
iPhone 3G vastgelopen | Wesley070 | Archief | 4 | 12-01-10 14:46 |
vastgelopen iphone | LOESP | Archief | 2 | 27-05-08 21:49 |
iPhone vastgelopen | hendricus | iPhone algemeen | 10 | 06-05-08 14:34 |
|
|