//

iPhone 4s touchscreen probleem

iPhone 4s touchscreen probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb onlangs mijn iPhone 4s binnen gekregen. Maar de touchscreen doet het niet goed. Ik weet zeker dat de touchscreen niet helemaal stuk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-11, 17:53
kasing kasing is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard iPhone 4s touchscreen probleem

Hoi,

Ik heb onlangs mijn iPhone 4s binnen gekregen. Maar de touchscreen doet het niet goed. Ik weet zeker dat de touchscreen niet helemaal stuk is, want als ik SIRI open en dan weer sluit dan reageert de touchscreen weer wel. Of als ik mijn toestel opnieuw aanzet, dan werkt het wel, maar als ik het weer lock dan loopt de touchscreen weer vast.

Heeft iemand een idee waardoor dit komt?
Valt het nog zelf te maken? Of moet ik het terugsturen?

Ik heb het al meerdere malen gehersteld, zonder succes. ..

edit:
blijkbaar werkt de touchscreen niet als het te koud wordt. Maar wel weer als je SIRI opent, of toestel herstart.
Ook blijft de touchscreen niet werken als je het dan weer op lock zet..

Laatst gewijzigd door kasing; 28-11-11 om 19:16.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-12, 23:01
roelvandermark roelvandermark is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik heb ook zoiets raars gehad. Het leek bij de facebook app vandaan te komen. Na het verwijderen van de facebook app, waren alle problemen opgelost!

Heel raar. Slide to unlock werkte hier goed. Ook camera openen vanuit lock-screen werkte goed. Daarna werkte de onderste rij knoppen niet. Zowel de icoontjes in het dock als de "snap" button van de camera vertikte het.

Na een tijdje zoeken en steeds opnieuw opstarten via hard reset, bleken de problemen te ontstaan zodra facebook app geopend werd.

Wellicht dat dit anderen ook helpt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 lichtsensor probleem + touchscreen robijno1985 iPhone algemeen 2 29-12-10 13:03
Touchscreen probleem Tijss iPhone algemeen 7 30-06-10 00:13
Touchscreen probleem JochemLoos iPhone algemeen 4 07-09-08 19:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01.