//

data kwijt

data kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik had een probleem met Outlook 2007 waarvan het gegevensbestand corrupt was geraakt (outlook.pst). Ik heb dan een herinstallatie van Outlook gedaan, maar dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-05-08, 20:28
belmaniak belmaniak is offline
• iOS 4.3.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar belmaniak
Angry data kwijt

hoi,

ik had een probleem met Outlook 2007 waarvan het gegevensbestand corrupt was geraakt (outlook.pst). Ik heb dan een herinstallatie van Outlook gedaan, maar dat haalde niets uit, probleem bleef bestaan.

Sterker nog, door de herinstallatie was mijn originele outlook.pst overschreven, met als gevolg dat ik mijn contacten, agenda, taken en notitie's kwijt was.

Drama dus, want geen backup. Dus ik dacht, ok, deze gegevens staan nog op de iPhone, dus ik ga effe lekker syncen via iTunes zodat de verloren gegane data van de iPhone gecopieerd worden naar Outlook, maar het resultaat van de sync was dat ook op de iPhone deze data verloren ging.

Zwaar probleem dus..

Nu is mijn vraag hoe ik deze data (agenda, contacten, notitie's en taken) zowel terug in Outlook krijg als in iPhone.


Ik vrees dat ik een restore van de iPhone uitvoer via iTunes, alles terug naar de oorspronkelijke instellingen gaat gezet worden en ik ALLE third party applicaties moet herinstalleren via installer. Of heb ik het mis ?

Elke hulp is meer dan welkom !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-05-08, 15:54
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Jij bent wel je gegevens kwijt, die zijn verloren gegaan.

ik had gisteren hetzelfde probleem. Als je outlook wist of opnieuw installeert zodat er een nieuwe outlook.pst is, dan is deze pst NIEUWER dan je iphone. Tijdens het synchroniseren wordt dan ook de iphone overschreven met de lege contactpersonen en lege agenda van outlook. Dom maar voor een computer wel logisch want outlook is nieuwer dan de iphone in dit geval.
Ik had wel een kopie bewaard van mijn outlook van 1 dag eerder dus ik was niet veel kwijt. Weet iemand hier een oplossing voor? Heb je niet ergens nog een PST kopie liggen?
  #3  
Oud 20-05-08, 15:57
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

via een back up progje kan je misschien je gegevens van je iPhone plukken ( cyberduck of dergelijke) en deze ergens bewaren . Dan deze copie door je pc importeren en dan syncen..

MAAR indien dit helpt is dit de beste leerschool om regelmatig een beack up te maken. Maar al te vaak leren de mensen het door deze dingen. En dan wordt de schuld naar de toestellen geschoven...
  #4  
Oud 03-02-09, 09:43
agilitytosca agilitytosca is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Thumbs down ook alles kwijt!!

Mijn situatie is iets anders. Na een jaar met de iPhone gewerkt en dus mooie contactpersonen en een volle agenda, wou ik wel eens proberen te synchroniseren met outlook.
Eigenlijk om een backup te hebben van mijn iPhone.
Nu wilde ik niet al mijn outlook-contacten in de iPhone, dus ik maakt in outlook een submap.
Na synchronisatie was alles weg. Niets van de iPhone is overgezet naar de PC, en de maagdelijke outlookagenda en de lege map in contactpersonen overschreven alle gegevens in iPhone.

Ik lees ergens dat de nieuwste versie van itunes (gisteren eerst gedownload) eerst een backup maakt.

Kan iemand mij zeggen waar? en hoe zet ik al die gegevens terug?

Zoniet, hoe maak ik wel een veilige backup van de data in de iPhone?
Ik heb nadien wat geexperimenteerd door nieuwe agendaitem in de iPhone te plaatsen, opnieuw te synchroniseren, maar de nieuwe gegevens van de iPhone gaan niet naar outlook.
Hulp hulp !!
  #5  
Oud 03-02-09, 10:08
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Tja, die data ben je nu echt wel kwijt. Gelukkig maak ik zelf elke week back-ups want dit geval is mij ook al is overkomen.
  #6  
Oud 03-02-09, 10:16
agilitytosca agilitytosca is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard backup

Leuke reactie!
Dat wilde ik juist doen ... een backup maken.
Maar hoe? er gaat geen info van de iPhone naar de PC.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Data SHSH iPhone 3g kwijt, kan ik mijn iPhone terug naar vorige software? Mousty iPhone algemeen 6 28-03-11 14:30
Windows: Na update data kwijt?! Benji8484 iTunes 2 03-01-11 21:21
Mac OS X: Iphone data kwijt bokky Desktop-applicaties 2 18-10-09 10:15
nieuwe batterij data kwijt? Michaelhu iPhone algemeen 2 21-03-09 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:27.