//

Iphone data kwijt

Iphone data kwijt discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een stomme fout gemaakt. Ik heb dus me mac opnieuw geinstalleerd en ook een format uitgevoerd. Ik had gedacht dat ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-09, 17:04
bokky bokky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3
Standaard Iphone data kwijt

Hallo

Ik heb een stomme fout gemaakt. Ik heb dus me mac opnieuw geinstalleerd en ook een format uitgevoerd. Ik had gedacht dat ik een backup van me iphone had bewaard op me externe harde schijf maar dat is dus niet het geval geweest. Nu heb ik me iphone aangesloten maar heb het niet gesynct met itunes maar gelijk de nieuwste sftware erop gezet en een jaibreak uitgevoerd. Nu ben ik dus al me data die op de iphone stond kwijt. Al me programmas contacten foto's alles kwijt. Ik heb google al bina helemaal uitgespit om een manier te vinden om me data terug te halen. Op de mac heb ik verschillende programmas gebruikt om me data terug te vinden maar helaas. Nu heb ik gelezen dan er een manier is op de data van je iphone terug te halen. Er is een mogelijkheid om de data vanuit de iphone terug te halen en dat op je mac terug te zetten maar hoe wat heb ik nodig???? Kan iemand me hiermee helepn. Op me simkaart heb ik die contacten ook niet(ja je kan van sim naar iphone mar niet andersom)

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen thx
Bokky
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-09, 18:02
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Tja, niet zo slim. Aangezien je geen reservekopie hebt gemaakt voor het updaten, vrees ik voor jou dat je je foto's, contacten en sms'en voor goed kwijt zal zijn. Je contacten worden normaal gesynchroniseerd met iets als Outlook (wel bij Windows), maar door je format ben je die ook kwijt? De programma's uit de App Store die je had gekocht kan je een tweede (en een derde en een vierde..) maal gratis opnieuw kopen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bokky Bekijk bericht
Nu heb ik gelezen dan er een manier is op de data van je iphone terug te halen.
Tja, dat kan wel, maar niet meer nu je iPhone ook helemaal leeg is.
  #3  
Oud 18-10-09, 11:15
bokky bokky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3
Standaard

Oke als ik me iphone niet meer kan bereiken kan ik nog aan me data komen op me mac en welke app is het beste om daar achter te komen? Voor mij zijn alleen me contacten het belangrijkste
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Data SHSH iPhone 3g kwijt, kan ik mijn iPhone terug naar vorige software? Mousty iPhone algemeen 6 28-03-11 15:30
Windows: Na update data kwijt?! Benji8484 iTunes 2 03-01-11 22:21
nieuwe batterij data kwijt? Michaelhu iPhone algemeen 2 21-03-09 19:14
data kwijt belmaniak iPhone algemeen 5 03-02-09 11:16
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar Lop iPhone algemeen 2 12-01-09 15:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:51.