Apple Desktop apps en iphone App met dezelfde naam discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) het leek mij leuk om een overzicht te maken van alle desktop apps (widgets) voor de mac die ook een (identieke) iphone applicatie (met dezelfde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apple Desktop apps en iphone App met dezelfde naam
het leek mij leuk om een overzicht te maken van alle desktop apps (widgets) voor de mac die ook een (identieke) iphone applicatie (met dezelfde naam) hebben. misschien een aardig idee voor een sticky ?
1Password: iTunes Store AIM: iTunes Store Awaken: iTunes Store Bento: iTunes Store Brushes: iTunes Store CameraBag: iTunes Store Cooliris: iTunes Store Currencies:iTunes Store Deliveries: iTunes Store DocsToGo: iTunes Store) Dropbox: iTunes Store eReader: iTunes Store Evernote: iTunes Store GarageBuy: iTunes Store GarageSale: iTunes Store Google Earth: iTunes Store Inquisitor: iTunes Store Instapaper: iTunes Store iStat: iTunes Store Layers: iTunes Store LittleSnapper: iTunes Store NetNewsWire: iTunes Store Omnifocus: iTunes Store Readitlater: iTunes Store Reunion: iTunes Store ShoveBox: iTunes Store SimplifyMedia: iTunes Store Skype: iTunes Store Stanza: iTunes Store TextExpander: iTunes Store Things: iTunes Store Trein: iTunes Store Tweetie: iTunes Store X-Plane: iTunes Store vast nog een heleboel vergeten dus ik zie graag aanvullingen Laatst gewijzigd door mhoutman; 20-10-09 om 12:06. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app in de store met verkeerde developer naam | zweers | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 10-02-11 23:53 |
Veency met Apple Desktop Remote | RRPhantom | Desktop-applicaties | 0 | 31-01-09 23:56 |
|
|