Wifi & iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik zit al een tijdje met een probleem, ik heb thuis een tp-link 1043ND router. nu gebeurt het nog wel eens dat mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi & iphone 5
Beste mensen,
ik zit al een tijdje met een probleem, ik heb thuis een tp-link 1043ND router. nu gebeurt het nog wel eens dat mijn Iphone 5 en ipad 3 ineens geen verbinding meer hebben. er staat dan wel links boven dat er verbinding is op mijn iphone & ipad. maar toch als ik dan de app speedtest.net start krijg ik geen verbinding. dit is erg makkelijk weer optelossen door Wi-Fi eventjes aan en uit te zetten. maar vind het toch erg irritant. misschien mensen die dit probleem ook hebben en/of een oplossing weten? Graag hoor ik van jullie Groeten een tevreden Apple gebruiker. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga eens kijken in het juiste forum, het Wi-Fi Forum dus. Dit onderwerp is al een paar keer ter sprake gekomen.
Wi-Fi forum > Bellen en internet forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
|
|||
|
|||
Bedankt inderdaad nog niet over nagedacht om daar even te kijken!
thanks |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone 5 Wi-Fi & flitser probleem | wouter2190 | iPhone algemeen | 5 | 03-11-12 11:34 |
iPhone & iPad onthouden Wi-Fi niet | Languh89 | Wi-Fi | 2 | 05-05-12 21:29 |
Iphone 3g geen gsm, 3g & Wi-Fi | Ray1618 | Wi-Fi | 5 | 28-06-10 11:37 |
Wi-Fi && jailbreakme.com | Pega | Unlock [archief] | 5 | 16-12-07 17:56 |
|
|