//

iPhone & iPad onthouden WiFi niet

iPhone & iPad onthouden WiFi niet discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb het volgende probleempje: Normaalgesproken voer je 1x het wachtwoord in het van je wifi verbinding en daarna pakt hij het automatisch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-03-12, 09:12
Languh89 Languh89 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard iPhone & iPad onthouden Wi-Fi niet

Hoi allemaal,

Ik heb het volgende probleempje:

Normaalgesproken voer je 1x het wachtwoord in het van je Wi-Fi verbinding en daarna pakt hij het automatisch op wanneer je in bereik bent van dat signaal.

Echter bij mij niet. Ik moet continue handmatig weer selecteren dat ik verbinding wil maken met het netwerk en ook opnieuw het wachtwoord invoeren.

Dit heb ik alleen bij mijn eigen netwerk. Als ik bij iemand anders ben, pakt hij wel gewoon automatisch het opgeslagen netwerk.

Als ik op het blauwe pijltje klik achter de SSID van mijn netwerk, ontbreekt ook de knop "dit netwerk vergeten".

Hoe kan ik er voor zorgen dat ook mijn netwerk weer kan worden onthouden? Het lijkt me dus te liggen aan een eigenschap of instelling van mijn netwerk?

Mijn provider is Online (T-Mobile) Nu zie ik daar al een klaagtopic over dat die problemen heeft met apple producten. Maar ik zie ze niet DIT probleem vermelden daar?
Bovendien heb ik voor het draadloze signaal mijn oude (Goede) router geplaatst (NETGEAR WNDR3700) als accespoint. Maar via beide apparaten (getest door (Wi-Fi op) beide om en om uit te zetten) blijft het voorval komen.

Zijn hier meer ervaringen mee? Hoe kan ik dit oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-05-12, 20:16
djbirdie djbirdie is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 4
Standaard

Kick van dit topic, ik heb precies hetzelfde probleem met deze router. Iemand een oplossing?
  #3  
Oud 05-05-12, 20:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Een vriend van mij die exact hetzelfde probleem heeft met zijn Macs, iPhone en iPad kreeg van Online (T-Mobile) het onderstaande mailtje:

Citaat:
Hartelijk dank voor uw bericht betreffende uw modem van Online.
Uw netwerk maakt veelvuldig gebruik van het Bonjour protocol. Het is ons bekend dat het Huawei modem hier hinder bij kan ondervinden. Om deze reden wordt er gewerkt aan een firmwareupdate die deze problemen moeten oplossen.
U wordt in de nieuwsbrief op de hoogte gehouden als deze wordt aangeboden.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist joruarez Wi-Fi 5 09-06-11 07:08
Wi-Fi netwerk wordt niet onthouden!? WMone Wi-Fi 0 12-03-10 21:09
Wi-Fi verbinding laten onthouden Shorty007 Wi-Fi 11 20-12-09 11:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:14.