Geen geluiden iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Sinds vanmiddag heb ik geen geluiden meer op mn 4s, geen mail, whatsapp en sms geluiden, als iemand me belt gaat ie gewoon over, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluiden iPhone 4S
Hoi
Sinds vanmiddag heb ik geen geluiden meer op mn 4s, geen mail, whatsapp en sms geluiden, als iemand me belt gaat ie gewoon over, dat hoor ik dus wel, maar ik kan de ander niet horen. Als ik bij instellingen kijk en een beltoon kies hoor ik em wel gewoon. En ja, ik heb em al 2 maal herstelt. Ook het toetsenbord geeft geen geluid . Iemand enig idee hoe dit op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eerst de dock conector eerst proper te maken
|
|
|||
|
|||
je hebt jailbreak zie ik. Misschien heb je winterboard aanstaan, of custom ring-sms-mail- zet het allemaal uit en kijk of dit werkt.
|
|
|||
|
|||
Je dock connector is vies, deze even schoonmaken met een borsteltje en eventueel een druppeltje alcohol.
Succes gewenst
|
|||
|
|||
Lijkt opgelost, nog een keer harde reset, ik wacht af.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen systeem geluiden meer | callous | iPad algemeen | 0 | 16-10-12 19:55 |
Geluiden instellen Iphone 4S | John76 | iPhone algemeen | 1 | 02-02-12 13:55 |
Geen (systeem?)geluiden meer | Translatoria | iPad algemeen | 5 | 05-08-11 11:27 |
Geluiden veranderen op je iphone | trimix | Jailbreak apps en thema's | 8 | 25-05-11 22:56 |
Eigen geluiden op iPhone | Breuf | Archief | 1 | 01-08-08 12:44 |
|
|