Geen (systeem?)geluiden meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad 2 laat niet meer van zich horen als er mail binnenkomt of uitgaat, noch is er een pingeltje als ik hem op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen (systeem?)geluiden meer
Mijn iPad 2 laat niet meer van zich horen als er mail binnenkomt of uitgaat, noch is er een pingeltje als ik hem op de oplader aansluit.
- bij Instellingen staan de geluiden voor mail aan - de schakelaar aan de zijkant rechts staat *niet* op geluid aan/ uit - het geluid op zich werkt prima in apps die geluid produceren zoals de radio, you tube en dergelijke - ik heb al eens gereboot Maar niks helpt. Iemand enig idee wat er mis kan zijn?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens:
instellingen/algemeen/stel opnieuw in/herstel alle instellingen (eerste) |
|
||||
|
||||
Hoe staat je volume ingesteld? Ga naar in multitaskingbar helemaal naar links en zet de volumeschuif helemaal open (naar rechts).
|
|||
|
|||
@yilmaz:heb de instellingen opnieuw ingesteld maar dat helpt niet.
@Wouter: het volume staat open ( hoe kom ik trouwens aan die multitaskingbar?) Met tikken hoor ik ion geen tikgeluidjes. Het gaat dus echt alleen om de doort de iPad zelf geproduceerd geluid. De rest werkt. Bedankt voor jullie reacties. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Opgelost! Wouter zat op het goede spoor:
"If you have your side switch set to 'lock screen rotation' then your 'system sound mute' switch is on the multi-task bar area. Just double tap the home button, swipe to the right, and there it is on the left. Tap on it to get your system sounds back." |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
meldings geluiden werken niet meer | fabrikaat | iPhone algemeen | 0 | 09-07-11 01:47 |
Geluiden afspelen | Robbee | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 26-11-10 21:51 |
telefoon geluiden | Raggamannn | iPhone algemeen | 4 | 02-10-08 11:29 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
|
|