meldings geluiden werken niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds twee dagen werken mijn meldings geluiden niet meer. ik hoor de telefoon niet over gaan en ook de sms melding is stil als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
meldings geluiden werken niet meer
sinds twee dagen werken mijn meldings geluiden niet meer. ik hoor de telefoon niet over gaan en ook de sms melding is stil
als ik via instellingen bij geluiden kijk staat er boven aan geluid uit. in gijs, kan het dus niet aan zetten. en wat ik ook probeer, ik krijg het niet meer aan de praat. heb de meldings geluid gewijzigd om te horen of ze het nog doen; dan laat hij ze wel horen, maar dus niet als ik gebeld wordt of een sms krijg..... wat te doen? de telefoon is een maandje oud, nog nooit gevallen of nat geworden. wie o wie kan me helpen? greetz, kaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
geluid uit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps werken niet meer?! | Arjen1 | iPhone Apps | 8 | 03-10-11 14:18 |
iPhone: Facetime & MMS werken niet meer! (ook niet met MiTime) | tomic22 | Jailbreak | 5 | 17-09-10 18:08 |
Toetsen werken niet meer! | tcatzz | iPhone algemeen | 1 | 10-08-09 15:39 |
Apps werken niet meer. | edwin63 | Archief | 1 | 07-04-09 10:21 |
Applicaties werken niet meer..... | darwen | iPhone algemeen | 0 | 16-03-08 10:38 |
|
|