e-books downloaden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik keek op Bol.com naar e-books en wou om het even uit te proberen een gratis boek downloaden maar merkte dat dat niet kan. Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik keek op Bol.com naar e-books en wou om het even uit te proberen een gratis boek downloaden maar merkte dat dat niet kan. Heb iBooks geinstalleerd maar kom daarmee niet bij Bol terecht natuurlijk. Moet ik een specifiek app installeren voor Bol? Ik kon er op de site niets over lezen. Dank alvast.
|
|
|
![]() |
|
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dank voor link en tip voor de iPad club!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 augustus 2011 om 20:02 ---------- Voor wie erin geinteresseerd is: Bol.com schrijft: de app werkt momenteel niet naar behoren en het bedrijf raadt klanten aan om zolang een andere app te gebruiken |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-books installeren op je iphone | hrorije | Desktop-applicaties | 8 | 9 February 2012 16:04 |
Nederlandstalige e-books in Kindle app | lgxmkl1 | iPad algemeen | 9 | 21 August 2010 20:36 |
Ervaring E-books op de iphone | Stoeprand | iPhone algemeen | 41 | 27 April 2010 19:59 |
Kindle books | banda25 | iPhone Apps | 0 | 1 January 2010 22:53 |
E-Books in het Nederlands | Shorty007 | iPhone algemeen | 0 | 3 January 2009 21:30 |
|
|