e-books downloaden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik keek op Bol.com naar e-books en wou om het even uit te proberen een gratis boek downloaden maar merkte dat dat niet kan. Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
e-books downloaden
Ik keek op Bol.com naar e-books en wou om het even uit te proberen een gratis boek downloaden maar merkte dat dat niet kan. Heb iBooks geinstalleerd maar kom daarmee niet bij Bol terecht natuurlijk. Moet ik een specifiek app installeren voor Bol? Ik kon er op de site niets over lezen. Dank alvast.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Dank voor link en tip voor de iPad club!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 augustus 2011 om 20:02 ---------- Voor wie erin geinteresseerd is: Bol.com schrijft: de app werkt momenteel niet naar behoren en het bedrijf raadt klanten aan om zolang een andere app te gebruiken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-books installeren op je iphone | hrorije | Desktop-applicaties | 8 | 09-02-12 17:04 |
Nederlandstalige e-books in Kindle app | lgxmkl1 | iPad algemeen | 9 | 21-08-10 21:36 |
Ervaring E-books op de iphone | Stoeprand | iPhone algemeen | 41 | 27-04-10 20:59 |
Kindle books | banda25 | iPhone Apps | 0 | 01-01-10 23:53 |
E-Books in het Nederlands | Shorty007 | iPhone algemeen | 0 | 03-01-09 22:30 |
|
|