3G werkt niet bij simlockvrije iPhone 5 32GB met simonly Telfort abonnement discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week heb ik via de AppleStore een simlockvrije iPhone5 32GB gekocht. Mijn 'oude' abonnement bij Telfort over laten zetten naar een SIM only abonnement ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G werkt niet bij simlockvrije iPhone 5 32GB met simonly Telfort abonnement
Vorige week heb ik via de AppleStore een simlockvrije iPhone5 32GB gekocht. Mijn 'oude' abonnement bij Telfort over laten zetten naar een SIM only abonnement met 500Mb internet. Alles werkt, alleen 3G niet. Alles al geprobeerd; resetten, sim kaart in/uit... Niets lukt. HELP?!?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je APN gegevens handmatig invullen?
|
|||
|
|||
Heb ik al geprobeerd: Bij APN 'internet' ingevuld en volgens Telfort gebruikersnaam en wachtwoord leeg laten. Werkt ook niet..
|
|
|||
|
|||
Probleem opgelost
Het probleem is opgelost! Bij Telfort stond een fout in het systeem. Ze hadden 'geen internet' aangevinkt staan.
|
Labels |
3g internet, simlock vrij, telfort |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simonly abonnement op een prepaid Iphone 4 | Joskhuu | iPhone algemeen | 8 | 15-02-11 10:01 |
iPhone 3Gs uit Italië, internet met Telfort werkt niet | jazzbass | KPN | 3 | 07-08-09 17:35 |
Telfort simonly met turbosim wordt geweigert door Itunes | peterklaassen | Archief | 1 | 31-12-08 00:03 |
Telfort simonly abonnement | borgqueenx | KPN | 5 | 14-05-08 08:24 |
|
|