//

Simonly abonnement op een prepaid Iphone 4

Simonly abonnement op een prepaid Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb nog nooit een iphone gehad en sta op het punt om een iphone 4 te kopen. Nu heb ik een goedkoop simonly ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-10, 14:31
Joskhuu Joskhuu is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard Simonly abonnement op een prepaid Iphone 4

Goedemiddag,

Ik heb nog nooit een iphone gehad en sta op het punt om een iphone 4 te kopen. Nu heb ik een goedkoop simonly abonnementje van Vodafone, en vroeg me af of deze ook werkt op een Vodafone prepaid Iphone 4.

Heeft iemand hiermee ervaring, wellicht met een ouder toestel of zo?

Alvast bedankt!

Gr. Jos
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-10, 15:58
Mr. Dragon Mr. Dragon is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 12
Standaard prepaid?

Een Vodafone prepaid Iphone 4 bestaat toch niet?
En als het zou bestaan lijkt het me voordeliger om je abonnement om te zetten naar een iPhone-abonnement, zodat je korting krijgt op de iPhone.
  #3  
Oud 19-11-10, 16:36
doceb doceb is offline
• iOS 11.2
• 6.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 22
Standaard

Bedoel je niet een unlocked iPhone?
  #4  
Oud 19-11-10, 18:19
Joskhuu Joskhuu is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Een prepaid is te koop. ( heb hem inmiddels al besteld bij Vodafone ) het punt is dat ik momenteel een simonly abonnement heb die veel goedkoper is dan een iphone abonnement of welk abonnement bij Vodafone dan ook, en met veel rekenen kwam ik er achter dat een los toestel goedkoper is dan met abonnement.

Simlock vrij is weer 100 tot 150 euro duurder dan een prepaid Vodafone. JB Iphone wil ik niet omdat je dan steeds moet wachten voor updates e.d. Dus vandaar de vraag.

MAar ik heb inmiddels reactie gehad van Vodafone en een simonly abonnement kan gebruikt worden icm de Prepaid Iphone 4. Ik moet alleen naar de winkel om mijn sim om te ruilen voor een micro of ik moet met de schaar aan de gang gaan.

Met vriendelijke groet,
Jos
  #5  
Oud 19-11-10, 18:23
Joskhuu Joskhuu is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

ps. ik lees net in mijn laatste reactie van Vodafone, dat een prepaid Iphone bij Vodafone simlock vrij is dus eigenlijk is heel deze vraag overbodig geweest.

Ik vind het wel raar dat ze hem dan aanbieden als een prepaid en niet gewoon als een simlock vrij toestel. Maar des te beter, dan kan ik ook bij andere providers gaan kijken voor een evt beter aanbod qua abonnement.
  #6  
Oud 01-12-10, 00:40
LastBoyScout LastBoyScout is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Thuis
Berichten: 8
Standaard

Ben benieuwd of die echt dan sim-lock vrij is. Of zou het een provider-lock zijn?. Als het echt zo is; dan is dit volgens mij de goedkoopste iPhone4 die ik tot nu toe gevonden heb. Het word dus interessanter ;-)
  #7  
Oud 01-12-10, 08:48
Joskhuu Joskhuu is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Met een beetje geluk heb ik hem vandaag binnen. Mijn baas heeft een microsim van Telfort en ikzelf Vodafone, dus zodra ik hem binnen heb dan zal ik het even testen

Gr Jos
  #8  
Oud 15-02-11, 02:43
mvo72's schermafbeelding
mvo72 mvo72 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard Ben van plan kopen

Ja, ik ben ook van plan losse toestel kopen (649,-) en Simonly abonnement heb ik al. Aanstaande woensdag ga ik naar vodafone winkel. Ga ik hem testen of het werkt en zo niet? Dan moet ik deze iphone 4 mobiel naar zwartmarkt te gaan voor simlockvrij te maken.

Denk jullie dat dit werkt?????????
  #9  
Oud 15-02-11, 10:01
Joskhuu Joskhuu is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Ter info:

Of de Iphone geheel simlockvrij is durf ik niet te zeggen omdat we tijdens het knippen van de Vodafone kaart verkeerd geknipt hadden. We hebben de kaart met wat plakband omgetoverd tot een microsim.

In eerste instantie werkte de kaart niet, maar na een keer eruit/erin deed hij het wel. Ik durf alleen de kaart er nu niet meer uit te halen om te kijken of een andere provider werkt. Dadelijk krijg ik mijn Vodafone niet meer aan de praat.

In ieder geval werkt een Vodafone gewone sim (simonly) ombouwen naar een microsim in een pre-paid iphone 4

Gr. Jos
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 abonnement of prepaid newaqua Koopinformatie Nederland 6 21-06-10 23:43
Contract vernieuwing i150 - ander abonnement (simonly, meer voor zelfde geld) ? iTim Odido (T-Mobile) 2 30-05-10 01:56
geen 3G na prepaid >> iPhone abonnement jeroentje Odido (T-Mobile) 32 07-08-08 22:44
Telfort simonly abonnement borgqueenx KPN 5 14-05-08 08:24
Abonnement of prepaid? Tjedemich Overige providers Nederland 11 06-12-07 21:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:51.