Elke 3 uur een sms signaal iPhone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Om onduidelijke reden geeft mijn iPhone om de 3 uur steeds een sms signaal af. Dit signaal is steeds om 9.00 uur, 12.00 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Elke 3 uur een sms signaal iPhone 4s
Hallo allemaal,
Om onduidelijke reden geeft mijn iPhone om de 3 uur steeds een sms signaal af. Dit signaal is steeds om 9.00 uur, 12.00 uur, 15.00 uur, 18.00 uur enz. Het display licht niet op, er is geen bericht binnen gekomen, kortom ik weet niet wat dit signaal genereert. Ook als ik alle openstaande apps afsluit (2x op home-knop en dan alle apps daar sluiten) wordt het signaal nog steeds gegeven. Is er iemand die dit fenomeen ook heeft? Weet iemand waar ik moet zoeken? Alvast bedankt voor het meedenken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een alarm ingesteld of een reminder? Een snooze van 3 uur
|
|
|||
|
|||
Om zeker te zijn dat het geluid komt vanuit een sms komt
Probeer het volgende: Instellingen > geluiden >Sms-toon (kies andere toon) Het kan mogelijk zijn maar ik geloof eerder dat het geluid een push bericht is |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 december 2012 om 13:53 ---------- Citaat:
Als het een push geluid zou zijn, betekent dat dan dat ik bij instellingen -> berichtgeving alle apps daar uit moet halen en zo testen welke de boosdoener is? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS signaal bij ontgrendeling | oakenbotch | iPhone algemeen | 5 | 14-08-13 00:28 |
Signaal elk kwartier half, uur | Werner1963 | iPhone Apps | 2 | 21-02-12 21:26 |
geen beltoon of inkomend sms berich signaal | bengeltjeboz | iPhone algemeen | 2 | 24-10-11 18:04 |
|
|