//

SMS signaal bij ontgrendeling

SMS signaal bij ontgrendeling discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om het SMS signaal uit te schakelen bij ontgrendelen vd iphone (4s ios 5.0.1)? Concreet: wanneer een SMS binnenkomt, dan klinkt de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-03-12, 16:18
oakenbotch oakenbotch is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard SMS signaal bij ontgrendeling

Is het mogelijk om het SMS signaal uit te schakelen bij ontgrendelen vd iphone (4s ios 5.0.1)? Concreet: wanneer een SMS binnenkomt, dan klinkt de sms-toon. Wanneer ik de telefoon ontgrendel, dan klinkt die toon nog eens. Is het mogelijk om die tweede keer (bij ontgrendelen dus) uit te schakelen? Al gezocht bij allerhande instellingen, berichtgeving,.. Ook al gezocht op forums, maar nog geen oplossing gevonden. Ook een collega van me zit hier mee, en krijgt dat niet uitgeschakeld. Iemand een oplossing? Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-03-12, 18:03
hanske636 hanske636 is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Geel (B)
Berichten: 519
Standaard

Instellingen - Berichtgeving - berichten - "herhaal melding" op "nooit" zetten
  #3  
Oud 06-03-12, 20:36
oakenbotch oakenbotch is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard

Dank voor de reactie. Dit had ik al zo ingesteld, maar dat is het niet. De sms-toon wordt toch nog herhaald bij het ontgrendelen.
  #4  
Oud 07-03-12, 07:14
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oakenbotch Bekijk bericht
Is het mogelijk om het SMS signaal uit te schakelen bij ontgrendelen vd iphone (4s ios 5.0.1)? Concreet: wanneer een SMS binnenkomt, dan klinkt de sms-toon. Wanneer ik de telefoon ontgrendel, dan klinkt die toon nog eens. Is het mogelijk om die tweede keer (bij ontgrendelen dus) uit te schakelen? Al gezocht bij allerhande instellingen, berichtgeving,.. Ook al gezocht op forums, maar nog geen oplossing gevonden. Ook een collega van me zit hier mee, en krijgt dat niet uitgeschakeld. Iemand een oplossing? Alvast bedankt.
Eerlijk gezegd ken ik dit fenomeen helemaal niet?!
Bij mij wordt een melding in principe 2 keer afgespeeld, ingesteld zoals hierboven aangegeven. Als ik na de eerste melding ontgrendel, klinkt het het standaard vergrendelgeluid, maar niet de berichtentoon.

Volgens je profiel heb je geen jailbreak; ook nooit gehad? Indien wel: is het misschien iets wat je (ooit) via een jailbreak-app hebt ingesteld?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 08-03-12, 21:07
oakenbotch oakenbotch is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard

Nee, nooit ge-jailbreakt. Toestel is een week of 2 oud, en die 2de toon was zo van in het begin. Ik vond het ook van in het begin irritant. Ik heb ook al de berichtentoon verschillende keren veranderd, maar ik blijf dat krijgen. Maar blijkbaar heeft niet iedereen dat dus? Een collega van me heeft dit verschijnsel ook met zijn iphone 4 (niet 4s) dus we dachten dat iets standaard was op iphone. Ik heb me hier al suf op gezocht, dus alle verdere hints zijn welkom.
  #6  
Oud 14-08-13, 00:28
cg24 cg24 is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oakenbotch Bekijk bericht
Is het mogelijk om het SMS signaal uit te schakelen bij ontgrendelen vd iphone (4s ios 5.0.1)? Concreet: wanneer een SMS binnenkomt, dan klinkt de sms-toon. Wanneer ik de telefoon ontgrendel, dan klinkt die toon nog eens. Is het mogelijk om die tweede keer (bij ontgrendelen dus) uit te schakelen? Al gezocht bij allerhande instellingen, berichtgeving,.. Ook al gezocht op forums, maar nog geen oplossing gevonden. Ook een collega van me zit hier mee, en krijgt dat niet uitgeschakeld. Iemand een oplossing? Alvast bedankt.
Ik heb hetzelfde probleem... heeft iemand intussen al een oplossing hiervoor?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ontgrendeling werkt soms niet. sjoef iPhone algemeen 3 25-02-12 12:50
iPhone4 verlies signaal bij inschakelen 3G-netwerk ernie iPhone algemeen 2 31-12-11 04:47
geen beltoon of inkomend sms berich signaal bengeltjeboz iPhone algemeen 2 24-10-11 18:04
GSM-signaal zakt bij 3G verbinding. Dragon iPhone algemeen 12 22-08-10 18:06
Signaal bij in- en uitschakelen the007 iPhone algemeen 6 03-05-08 19:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.