Ontgrendeling werkt soms niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb al een paar keer gehad dat als iemand mij belt dat ik het gesprek niet kan aannemen omdat de ontgrendel schuif dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ontgrendeling werkt soms niet.
Hallo, ik heb al een paar keer gehad dat als iemand mij belt dat ik het gesprek niet kan aannemen omdat de ontgrendel schuif dan niet werkt. Ik heb al op het forum gezocht maar nog geen oplossing kunnen vinden. Ik heb een iphone 4 met 4.3.5 Versie 5 is voor mij niet echt nodig omdat ik eigenlijk alleen de telefoon functie en de ipod functie gebruik. Zijn er mensen die dit probleem ook hebben gehad met de iphone 4?
JoZ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je je iPhone al eens herstart of een harde reset gegeven?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Herstart: telefoon uitzetten en weer opnieuw aanzetten.
Harde reset: komeknop en lockknop tegelijkertijd indrukken en 10 seconden vasthouden. Er verschijnt dan een Apple in het scherm. De telefoon activeert weer. Probeer ze allebei eens. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume werkt niet/soms | ruberinho | iPhone algemeen | 6 | 04-01-13 22:20 |
3G - instabiel. Speaker werkt soms wel/soms niet | _Stephan | iPhone algemeen | 4 | 03-04-11 09:53 |
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S | timarea51 | iPhone algemeen | 14 | 27-09-10 08:17 |
Touchscreen werkt soms niet | freakyflyguy | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 19:52 |
Internet werkt soms niet | viper112 | iPhone algemeen | 11 | 04-02-10 15:44 |
|
|