//

Backup maken zonder iTunes

Backup maken zonder iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn dochter heeft een 3 gs, die al een poosje niet meer met iTunes kan syncen. De connector is waarschijnlijk kapot. Nu krijgt ze een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-12, 10:22
Quatz Quatz is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 37
Standaard Backup maken zonder iTunes

Mijn dochter heeft een 3 gs, die al een poosje niet meer met iTunes kan syncen. De connector is waarschijnlijk kapot. Nu krijgt ze een iPhone 4. Hoe kan ik nu alle gegevens van de oude iPhone ergens backuppen, en op de nieuwe terugzetten, zonder daarvoor iTunes te gebruiken.
Ik heb via de 3GS een backup gemaakt op iCloud. Dus als het goed is staan daar nu de contacten etc. Maar de foto's, video's, whatsapp berichten, sms'jes, Apple, instellingen van de iPhone etc, die staan nog nergens.
Ik heb wel iets gevonden als phone disk, daar zou ik evt de foto's mee over kunnen zetten.
Weet iemand een goede oplossing om alle gegevens in 1x te backuppen, of een simpele manier om het in meerdere stappen te doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-12, 10:30
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Voor foto's zou het kunnen lukken met idrive photo backup
https://itunes.apple.com/us/app/idri...412858768?mt=8

dit is voor foto' en contacten maar niet video's dacht ik
  #3  
Oud 14-12-12, 12:05
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Een iCloud backup bewaart al die gegevens die je nu aanhaalt en is de makkelijkste oplossing. Het bewaart iets minder dan een iTunes backup/sync want media en apps worden niet opgeslagen, maar worden opnieuw gedownload uit de appstore of moet je zelf weer op de iPhone zetten als het je eigen muziek is. Ook worden je wachtwoorden niet bewaard maar de accounts blijven wel bewaard.

Je hoeft alleen bij het activeren van de nieuwe iPhone op te geven dat je wil herstellen van een iCloud backup en al je data wordt weer teruggezet. Je moet alleen wel zeker weten dat je een backup hebt gemaakt via iCloud door dit in het Settings/iCloud menu te controleren. Daar staat opgegeven wanneer de laatste backup via iCloud is gemaakt. Als dat nog niet is gebeurt dan kun je dit handmatig via de knop Backup now doen.
  #4  
Oud 14-12-12, 13:31
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Wat Mrboolean zegt. 😊
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backup van contacten zonder itunes Senneke iTunes 8 29-03-12 06:56
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? Timmehhh iPhone algemeen 22 24-12-11 21:11
iphone SMS backup zonder iTunes Guest-20191103144301 iTunes 0 23-12-11 17:59
Backup maken barry44 iPhone algemeen 1 27-08-10 12:52
Wie helpt mij een back-up maken van mn Iphone zonder Itunes? Gootje78 iTunes 4 15-08-10 11:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:52.