Update aanbiederinstellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik las een paar dagen terug over de aanbiederinstellingen-update die T-Mobile heeft uitgerold. Ik kreeg zojuist een update binnen en zit op Vodafone. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update aanbiederinstellingen
Ik las een paar dagen terug over de aanbiederinstellingen-update die T-Mobile heeft uitgerold. Ik kreeg zojuist een update binnen en zit op Vodafone. Ik heb nu "vf nl 13.1". Meer mensen die gehad en iemand een idee wat er voor Vodafone-gebruikers is veranderd?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik kreeg ook de update van vodafone en geen idee wat er is veranderd.
|
|
|||
|
|||
Ook gehad... maar niet ge-update. Eerst eens kijken wat het precies inhoudt.
|
|
|||
|
|||
Ook gehad wel gedaan maar merk tot nu geen verschil
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg je zo een update en waar zie je dat dan, op het toestel of in itunes, krijg je een melding,vraag of gebeurd dit automatisch? Ik heb "carrier 13.0" maar heb nog nooit een update geweten
Mobile Vikings via Base netwerk (België) |
|
|||
|
|||
Ik krijg hem steeds en druk steeds op bijwerken maar er gebeurd niets? Heb sinds een paar uur ook ineens geen service meer?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iOS: uw aanbiederinstellingen bijwerken
|
||||
|
||||
Hier een Vodafone gebruiker; ik heb de update geaccepteerd. Ik merk geen verschil en tetheren werkt nog.
|
|
|||
|
|||
Niemand een antwoord op mijn vraag?
|
|
|||
|
|||
Hier ook 2x Vodafone gebruiker. 1x op een 4 met 13.1 en 1x op een 4S met 13.1 Merk op beide geen verschil en zie geen veranderingen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij snel leeg na update aanbiederinstellingen voor KPN | mvcb | iPhone algemeen | 8 | 05-02-12 16:09 |
Update voor aanbiederinstellingen | Blablabla123987321 | iPhone algemeen | 0 | 21-10-11 19:52 |
geen email verzenden na update aanbiederinstellingen kpn | emhapeje | KPN | 0 | 27-11-10 12:23 |
Aanbiederinstellingen update | djrandyindo | Archief | 1 | 07-08-08 12:42 |
|
|