.vcf van computer naar iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb opnieuw een (praktische) vraag. Ik ga nu van HTC (Wildfire) naar iPhone 5. Hoe zet ik mijn contacten om? Ik ben (al) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
.vcf van computer naar iPhone
Hallo,
Ik heb opnieuw een (praktische) vraag. Ik ga nu van HTC (Wildfire) naar iPhone 5. Hoe zet ik mijn contacten om? Ik ben (al) zo ver dat mijn contacten op mijn computer staan in een .vcf-bestand. Wie helpt mij verder of geeft me andere tips? Ik ben jullie (opnieuw) dankbaar! Gr, Reggy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan dat .vcf bestand ook naar de iPhone mailen en dan op de iPhone importeren. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 22-12-12 om 10:53. Reden: Syntax |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's van iPhone naar computer | blackfocus | Muziek, foto & video | 4 | 17-04-12 18:10 |
Hoe contacten van nokia (VCF) naar iphone? | Dbrown | iPhone algemeen | 2 | 13-01-12 20:14 |
Foto,s van Iphone naar computer | jjmbvink | iTunes | 5 | 29-09-09 19:48 |
foto van iphone naar computer | andreathmk | Archief | 3 | 09-10-08 12:11 |
Windows: foto's van computer naar iphone | mr_ootez | iTunes | 0 | 27-08-08 19:42 |
|
|