agenda editen werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) LS, Sinds kort kan ik geen nieuwe items meer invoeren in mijn agenda (calendar). Het edit knopje is weg. Wie weet raad? Alvast bedankt, hesc...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda editen werkt niet meer
LS,
Sinds kort kan ik geen nieuwe items meer invoeren in mijn agenda (calendar). Het edit knopje is weg. Wie weet raad? Alvast bedankt, hesc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
reset iphone bij algemene instellingen?
|
|||
|
|||
Dag Croiman,
Bedankt voor je snelle antwoord. Dat heb ik geprobeerd. Het haalt echter niets uit. hesc |
|
||||
|
||||
heb je 114 ? zoja, probeer deze standaard agenda app trug erin te zetten???
Zal je die morgen geven als je me eraan helpt denken k ga nu slapen |
|
|||
|
|||
Dag Croiman,
Ik heb inderdaad 1.1.4. Slaap wel. Denk je nog even aan me? Bedankt, hesc |
|
||||
|
||||
Hier is je standaard agenda app, erin zetten met Winscp of andere, zult wel weten hoe t moet he, vergeet niet eerst uit te pakken de rar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda sync werkt niet meer na OS4-ITunes 9.2 upgrade | ejong | iTunes | 31 | 06-09-10 08:39 |
synchronisatie agenda outlook 2003 werkt niet meer na update 9.1.1 | paulvanschijndel | iTunes | 17 | 07-06-10 20:36 |
agenda synchroniseren met iphone werkt niet meer | JaapJQ | iTunes | 9 | 20-02-10 18:25 |
Agenda apps werkt niet meer | erazorr | iPhone Apps | 8 | 26-11-08 00:00 |
na upgrade 1.1.2 naar 1.1.3 werkt sms en agenda niet meer | iBen | Unlock [archief] | 5 | 30-01-08 16:00 |
|
|