wie kan mij snel helpen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) O o o, ik dacht ik installeer bosspreffs ook maar eens zodat ik ssh uit kan zetten. voor ik het wist was ik bij more ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wie kan mij snel helpen?
O o o, ik dacht ik installeer bosspreffs ook maar eens zodat ik ssh uit kan zetten. voor ik het wist was ik bij more aan het kijken en heb ik nu nog maar twee icoontjes in mijn dock en ben ik ipod en tel kwijt
wie kan mij helpen dit goed te krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hoe krijg ik nou mijn iconen terug in dock/iphone?
Ik zie ze wel onderinstaan als ik bossprefs open heb maar niet als ik terug ga naar springboard, staat er nu zelfs nog maar 1 :S |
|
||||
|
||||
je opent bossprefs dan druk je op more en dan dock icons, dan druk je op dat rode rondje met wit streepje erin en dan komt er rechts te staan delete, druk op delete en dan done en ze komen terug op je springboard
|
|||
|
|||
bedankt! heeft geholpen! zat al in de rats
|
|
||||
|
||||
snelle reactie hier, goed opgelost.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Wie o wie kan mij helpen? | Tilburg013 | Unlock | 10 | 27-02-11 20:31 |
Wie kan mij helpen? | centong | iPhone algemeen | 1 | 09-02-11 15:38 |
Video: Wie kan mij helpen?? | bana81 | Muziek, foto & video | 11 | 26-01-09 22:43 |
wie kan mij helpen ? | Ronald1 | Archief | 2 | 20-02-08 15:21 |
|
|