Geen internet na Wi-Fi sync discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik ben nieuw op het forum en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een probleempje(zoals velen): ik kan niet op een Apple-airport ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen internet na Wi-Fi sync
Beste,
ik ben nieuw op het forum en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een probleempje(zoals velen): ik kan niet op een Apple-airport inloggen, na ik Wi-Fi synchronisatie met iTunes heb aangezet. Wanneer ik mijn netwerk selecteer, krijg ik een zelfde pop-up scherm als wanneer je met een hotspot verbind. Wij hebben een volledige Apple-network setup thuis: 2x Airport Express (ik kan wel met de andere verbinden!) en 1x een Airport Extreme
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probleem is opgelost!
|
|
||||
|
||||
Mocht je de oplossing dan hier posten dan hebben andere er misschien wat aan...
|
Labels |
airport, sync probleem, wi-fi probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage geen sms indien ontvanger geen internet heeft | RonBruins | iPhone algemeen | 43 | 06-12-14 09:23 |
geen sync apps | bushbaby | iTunes | 1 | 21-12-10 23:40 |
iPhone 3G: 4.1 custom FW erop, geen internet en geen synch | Drinkyoghurt | Unlock | 0 | 17-11-10 17:52 |
Openbaar internet, geen toegang tot internet? | Mypod | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 14:01 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
|
|