Problemen met meldingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn iPhone 4 problemen met de push meldingen. En alles staat wel in het berichtencentrum aan. Ik krijg geen meldingen van facebook, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met meldingen
Ik heb op mijn iPhone 4 problemen met de push meldingen. En alles staat wel in het berichtencentrum aan.
Ik krijg geen meldingen van facebook, twitter, ruzzle en nog veel meer apps. Het rare is wel dat ik voor sms, whatsapp, mail, gemiste oproepen, herinneringen, clash of clans en nog een paar apps wel meldingen krijg maar het grootste deel van mijn apps niet. Ik heb al met iPusher gekeken maar die geeft ook geen meldingen. Dit probleem heb ik al vanaf ios 5.0.1 en ik zit nu op ios 6.0.1. Kan iemand mij helpen? Ik zou diegene erg dankbaar zijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het niet horen van geluid voor Facebook werkt al een tijdje niet meer maar voor Twitter zou je de tri-tone toch moeten horen. Helaas is het geluid zonder jailbreak niet te wijzigen.
De andere apps ken ik niet Het Facebook geluid is op te lossen door Facebook messenger te installeren Kijk ook bij instellingen > berichtgeving of het geluid aanstaat bij de genoemde apps |
|
|||
|
|||
Ik hoef ook de geluiden niet te veranderen. Ik wil gewoon de stroken enzo krijgen en de meldingen in het berichtencentrum krijgen.
Helaas krijg ik die bij de meeste apps niet. Mijn iphone had bij ios 5 wel een jailbreak maar die is er natuurlijk na het updaten af gegaan omdat ik hem toch niet meer nodig had. Het enige wat ik wil is gewoon overal meldingen voor krijgen en niet voor maar een kwart van mijn apps. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb al die tijd zonder meldingen gezeten van de meeste apps en uiteindelijk gewoon geupdate naar iod 6
|
|
|||
|
|||
Staan de app's wel aangeduid in het berichtencentrum?
|
|
|||
|
|||
Ja alles staat aan in het berichtencentrum daarom vind ik het ook zo raar dat het niet werkt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Stroken met geluiden en op het toegangsscherm
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
meldingen, problemen, push |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meldingen in 6.0 | Carien | iPhone algemeen | 5 | 10-12-12 21:14 |
Meldingen | Babii | iPhone algemeen | 28 | 23-02-12 19:05 |
Meldingen Twitter | noteboeki | iPhone Apps | 7 | 18-04-11 23:50 |
Lockscreen meldingen | stifke | Jailbreak apps en thema's | 5 | 10-04-11 10:43 |
Moto'10 PP meldingen | dmhevel | iPhone Apps | 2 | 05-09-10 12:13 |
|
|