//

Upgrade naar IOS6.0.1 - apps synchroniseren niet goed

Upgrade naar IOS6.0.1 - apps synchroniseren niet goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had een JB 5.1 en heb daarnet geupgrade naar IOS6.0.1. Vooraf alle aankopen overgezet, reservebackup gemaakt en gesynct met iTunes. Na de upgrade ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-12-12, 13:49
er1ck er1ck is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 32
Standaard Upgrade naar IOS6.0.1 - apps synchroniseren niet goed

Hallo,

Ik had een JB 5.1 en heb daarnet geupgrade naar IOS6.0.1.
Vooraf alle aankopen overgezet, reservebackup gemaakt en gesynct met iTunes.
Na de upgrade heb ik gekozen om de reservebackup op de iPhone4 terug te zette.
Hij is toen ca 10 mins bezig geweest om alle data over te zetten en ik heb geen foutmeldingen gekrege.
Als ik mijn iPhone opstart zijn de apps en foto's niet aanwezig op de telefoon.
iTunes geeft aan dat er 7,9 GB aan 'overige' ruimte in gebruik is.

Ik heb de telefoon nog niet gesynchroniseerd met iTunes, ben namelijk bang dat de apps in iTunes ook verwijderd worden (omdat er nu dus geen apps op mn tel staan).

Zou ik hem kunnen synchroniseren of ben ik dan alles kwijt?
Heeft iemand misschien een oplossing?

Alvast super bedankt, gr Erik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-12, 14:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door er1ck Bekijk bericht
Na de upgrade heb ik gekozen om de reservebackup op de iPhone4 terug te zette.
Dan heb je er ook voor gekozen om instellingen en andere restanten van de jailbreak terug te zetten die nu serieuze problemen kunnen veroorzaken.
  #3  
Oud 22-12-12, 14:14
er1ck er1ck is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan heb je er ook voor gekozen om instellingen en andere restanten van de jailbreak terug te zetten die nu serieuze problemen kunnen veroorzaken.
Dat had ik dus al geconstateerd haha
Nu nog een oplossing
  #4  
Oud 22-12-12, 14:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door er1ck Bekijk bericht
Nu nog een oplossing
Herstellen met iTunes. Instellen als nieuwe iPhone en geen backup terugzetten
  #5  
Oud 23-12-12, 15:43
er1ck er1ck is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 32
Standaard

Okay ik heb het opgelost! Ik zal hier even vertellen wat ik gedaan heb zodat iemand anders er in de toekomst nog gebruik van kan maken.

Ik heb nog een paar keer geprobeerd te herstellen en de reserverbackup terug te zeggen, dit is helaas niet gelukt. Ik bleef dus die 7GB overige ruimte behouden.

De 7GB die als overig op mijn telefoon stond was voor het overgrote deel foto's en deze zijn vanzelf geindexeerd nadat ik mijn fotolibrary had geopend. Dit duurde een hele tijd, maar heel langzaam schreef hij dus alle fotos terug naar mijn telefoon. Toen had ik nog 1,5 gb over aan 'overige ruimte'. Omdat ik alle aankopen had overgezet naar iTunes stonden alle programma's nog in iTunes. Via iTunes heb ik bij 'apps' de apps op mijn telefoon geinstalleerd. Alle apps hadden hun eigen informatie nog. BV. Sleepcycle had alles bewaard, bij ABN amro mobiel bankieren hoefde ik niet opnieuw aan te melden, en bij whatsapp stonden alle afbeeldingen etc.. nog goed. Als ik nu kijk naar hoeveel ruimte er nog bij overig staat is dat 800 MB. Dat is te verklaren omda tik niet alle apps die ik had terug gezet heb. maw, dat is nog appdata van andere apps.

Mystery solved!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad upgrade naar iOS6.0.1 lukt niet McMiles iPad algemeen 3 01-11-12 22:48
Na upgrade van IOS6 Beta 4 naar IOS6 staat visual voicemail aan mbraeke1 iPhone algemeen 5 04-10-12 21:59
Flitsen werkt niet meer goed in iOS6 fokkerfa iPhone algemeen 0 01-10-12 17:10
iPhone: Telefoongesprekken gaan niet goed na upgrade FransHoekstra Jailbreak 6 07-07-09 22:17
Windows: synchronysatie niet goed na upgrade/jailbreak cwsmdb iTunes 2 26-06-09 07:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.