//

synchronysatie niet goed na upgrade/jailbreak

synchronysatie niet goed na upgrade/jailbreak discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) heb zojuist mijn iphone 3g ge upgraded naar os3.0 met een custom software versie, dus meteen jailbreak nadien weer via itunes de reservekopie teruggezet. wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-09, 19:45
cwsmdb cwsmdb is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar cwsmdb
Standaard synchronysatie niet goed na upgrade/jailbreak

heb zojuist mijn iphone 3g ge upgraded naar os3.0 met een custom software versie, dus meteen jailbreak
nadien weer via itunes de reservekopie teruggezet.
wat schetst echter mijn verbazing
mijn muziek en apps/programma's staan er niet op
heb diverse malen getracht te synchroniseren echter zonder resultaat
krijg steeds de foutmelding dat de computer niet is gemachtigd
als ik dan een machtiging afgeef zegt hij weer dat deze computer reeds is gemachtigd en stopt de synchronisatie
wie weet raad
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-09, 04:11
JeffreyMOH JeffreyMOH is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard

Exact hetzelfde probleem, Itunes al opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat, ja dat ik al me betaalde applicatie `s kwijt ben. Ik nieuwe gedownload, ook deze willen niet op de iphone, itunes geïnstalleerd ze dan wel op de iphone echter zie ik niets in de iphone :-(
  #3  
Oud 26-06-09, 06:32
cwsmdb cwsmdb is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar cwsmdb
Standaard

jeffrey

volg onderstaande link komt van apple helpdesk het werkt bij mij weer fantastisch

Vond toen dit artikel op supportsite van Apple en dat werkte!: iTunes repeatedly prompts to authorize computer to play iTunes Store purchases
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Scherm niet meer goed gecalibreerd na jailbreak johndoe73 Jailbreak 6 06-08-10 17:31
iPod touch: ipod functie werkt niet goed na jailbreak sil038 Jailbreak 1 03-12-09 17:25
iPhone: Wie kan me helpen ! Ik krijg mijn iphone niet meer goed aan, jailbreak is niet gelukt jevousaime3 Jailbreak 4 27-10-09 16:34
iPhone: Telefoongesprekken gaan niet goed na upgrade FransHoekstra Jailbreak 6 07-07-09 21:17
iPhonebrowser geeft melding Jailbreak niet goed uitgevoerd jlbolding Unlock [archief] 7 13-04-08 00:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.