synchronysatie niet goed na upgrade/jailbreak discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) heb zojuist mijn iphone 3g ge upgraded naar os3.0 met een custom software versie, dus meteen jailbreak nadien weer via itunes de reservekopie teruggezet. wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchronysatie niet goed na upgrade/jailbreak
heb zojuist mijn iphone 3g ge upgraded naar os3.0 met een custom software versie, dus meteen jailbreak
nadien weer via itunes de reservekopie teruggezet. wat schetst echter mijn verbazing mijn muziek en apps/programma's staan er niet op heb diverse malen getracht te synchroniseren echter zonder resultaat krijg steeds de foutmelding dat de computer niet is gemachtigd als ik dan een machtiging afgeef zegt hij weer dat deze computer reeds is gemachtigd en stopt de synchronisatie wie weet raad |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Exact hetzelfde probleem, Itunes al opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat, ja dat ik al me betaalde applicatie `s kwijt ben. Ik nieuwe gedownload, ook deze willen niet op de iphone, itunes geïnstalleerd ze dan wel op de iphone echter zie ik niets in de iphone :-(
|
|
|||
|
|||
jeffrey
volg onderstaande link komt van apple helpdesk het werkt bij mij weer fantastisch Vond toen dit artikel op supportsite van Apple en dat werkte!: iTunes repeatedly prompts to authorize computer to play iTunes Store purchases |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Scherm niet meer goed gecalibreerd na jailbreak | johndoe73 | Jailbreak | 6 | 06-08-10 18:31 |
iPod touch: ipod functie werkt niet goed na jailbreak | sil038 | Jailbreak | 1 | 03-12-09 18:25 |
iPhone: Wie kan me helpen ! Ik krijg mijn iphone niet meer goed aan, jailbreak is niet gelukt | jevousaime3 | Jailbreak | 4 | 27-10-09 17:34 |
iPhone: Telefoongesprekken gaan niet goed na upgrade | FransHoekstra | Jailbreak | 6 | 07-07-09 22:17 |
iPhonebrowser geeft melding Jailbreak niet goed uitgevoerd | jlbolding | Unlock [archief] | 7 | 13-04-08 01:33 |
|
|