iphone werkt niet meer na regclean discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allen, na gisteren een regclean te hebben uitgevoerd wordt mijn iphone niet meer herkend. ik heb al van alles uitgeprobeerd waaronder, itunes (5x herinstalleren, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone werkt niet meer na regclean
hallo allen,
na gisteren een regclean te hebben uitgevoerd wordt mijn iphone niet meer herkend. ik heb al van alles uitgeprobeerd waaronder, itunes (5x herinstalleren, oude soft install daarna upgrade) Mobile device installeren, reboot...en vind geen oplossing Wanneer ik mijn iphone aansluit krijg ik de melding dat er nieuwe hardware is geïnstalleerd en ik een driver moet selecteren. Even google gebruikt en dat zegt dat ik mobile device moet installeren door itunes te verwijderen en opnieuw install. geen resultaat . ook heb ik mob dev appart geïnstall maar ook geen succes, wel geeft hij aan dat de installatie voltooid is. Dus ik vrees dat die regclean iets weg gedaan heeft wat niet moest heeft iemand hier ervaring mee??? please.. bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer een herstelpunt van voor de regclean.
Mss dat dat helpt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G op iphone 4 werkt niet meer | bengt | Odido (T-Mobile) | 2 | 23-10-10 12:52 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
iphone werkt niet meer | MisterM24 | Archief | 2 | 15-07-08 16:47 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|