inloggegevens itune vergeten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste forum leden, na dat ik mijn iphone heb geüpgraded heb naar 3.0 ben ik mijn itune gegevens kwijt geraakt. normaal gesproken hoefde ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
inloggegevens itune vergeten
Hallo beste forum leden, na dat ik mijn iphone heb geüpgraded heb naar 3.0 ben ik mijn itune gegevens kwijt geraakt. normaal gesproken hoefde ik alleen mijn wachtwoord in te toetsen. nu vraagt het om inlognaam en wachtwoord. alles wat ik intoets pakt ie niet. weet iemand hoe ik dat kan achterhalen.
je hebt wel een site war je het kunt opvragen, maar die vraagt ook om inlognaam. alles wat ik daar intoets pakt ie ook niet. help aub alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kijk eens goed of het wel de juiste site is ?
Misschien ben je slachtoffer geworden van phishing. |
|
|||
|
|||
Hiero idemdito )-:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Aanmelden op Itune | Adonny | iTunes | 2 | 05-07-12 15:13 |
iphone 3g aansluiten op nieuwe itune 9.2.1 | klopman | iTunes | 2 | 04-08-10 20:08 |
Safari onthoudt inloggegevens voor site, kan ik deze inzien? | RVENL | iPhone algemeen | 1 | 11-01-10 20:28 |
Windows: updaten nieuwe versies itune | antwan | iTunes | 1 | 12-08-09 19:54 |
Inloggegevens onthouden ?? ! | Erik Honig | iPhone algemeen | 4 | 06-08-08 20:15 |
|
|