Geheime fotomap discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met de native applicatie Lockbox kun je d.m.v. een toegangscode videobestanden opslaan op je iPhone. Ik zou echter graag foto bestanden opslaan die niet iedereen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geheime fotomap
Met de native applicatie Lockbox kun je d.m.v. een toegangscode videobestanden opslaan op je iPhone.
Ik zou echter graag foto bestanden opslaan die niet iedereen hoeft te zien als ze met mijn iPhone spelen. Ze hoeven niet met iTunes gesynct te worden, dus wellicht d.m.v. het in een mapje plaatsen met WinSCP? Daarna het mapje verbergen met customize? Iemand enig idee? Dit moet toch mogelijk zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat in ieder geval al mogelijk is, is de native applicatie WildEyes downloaden (waarmee je pdf bestanden, doc bestanden, foto's, etc. kunt openen). Je plaatst dan met WinSCP de foto's die je wilt "geheim houden" in een mapje zoals beschreven in de instructies van WildEyes. Hierna kun je ALLEEN nog maar via WildEyes, en in de map die jij hebt gekozen, de foto's opzoeken. Hij opent ze dan in Safari.
Nou, niemand die ze nog makkelijk kan vinden op jouw telefoon... |
|
||||
|
||||
oee ik denk dat ik al weet wat voor foto's dat zijn, gniepert
|
|
||||
|
||||
Hahahahaha
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Very funny guys
|
||||
|
||||
je bent een vieze jongen, stephan
hoi hoi hoi hoi hoi |
|
||||
|
||||
alomal toch een goede oplossing kul
je kunt ook via finder naar media/DCIM/100APPLE gaan. dan kun je ze zelfs met je iphone verplaatsen... ik weet alleen niet of je ze dan ook zo diep kunt begraven als met winSCP... |
|
|||
|
|||
Lekker vieze plaatjes kijken hehehe. Nee even serieus. Sommige informatie (gaat ook om andere bestanden) wil je niet dat iedereen die kan vinden. Zoals inloggegevens, kluiscodes, etc. Als ze dan verborgen staan is dat beter.
|
|
||||
|
||||
Is hier geen programma voor om wachtwoorden veilig op te slaan. Bv net als op de windows mobiles daar heet het ewallet...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
kan dat niet met zo'n calculator app, moet je wel voor betalen geloof ik
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
je kan ook gewoon een passcode op je iPhone doen, komen ze er helemaal niet in
Doe ik soms ook welles en dan leggen ze hem wel weer neer
|
|||
|
|||
Citaat:
En een password instellen schiet ook niet op. Dat is ongelofelijk irritant als je je iPhone veel gebruikt en zelfs soms het "slide to unlock" al spuugzat bent. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb het gelezen. Heb ook de nieuwe versie van Installer geinstalleerd. Maar hoe stel ik dat in? Dat hij niet terug springt naar "slide to unlock" na het installeren van iets? Dat gebeurt nu nog wel namelijk...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
bij mij ging het vanzelf. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Video naar Filmrole/ Fotomap | janher | Muziek, foto & video | 0 | 18-01-11 10:24 |
Foto: Geen Fotomap in Itunes! | walid_thaibokser | Muziek, foto & video | 14 | 16-08-10 10:05 |
Itunes fotomap is weg ??? | luukdoedens | iTunes | 3 | 11-07-10 16:42 |
Foto: Andere fotomap maken op springboard | Whiteman | Muziek, foto & video | 0 | 06-03-10 12:10 |
Foto: Naam fotomap veranderen | Mathias87 | Muziek, foto & video | 2 | 30-03-08 20:51 |
|
|