iPhone reageert alleen met voeding na waterschade discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone is vorige week in de wc gevallen, heb hem proberen te drogen met een zak rijst en hem te drogen bij de verwarming. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone reageert alleen met voeding na waterschade
Mijn iphone is vorige week in de wc gevallen, heb hem proberen te drogen met een zak rijst en hem te drogen bij de verwarming.
Vandaag reageerde hij opeens weer met voeding. Doe ik hem weer van het stopcontact af, dan doet hij niks meer. Ik kan al mn apps ed gewoon bekijken, maar bv Wi-Fi kan ik niks mee. Het gebeurt ook nu dat hij er na 5 minuten dat ik mn apps ed. weer kan zien, ermee stopt en dan automatisch weer het apple logo verschijnt, weer zwart, apple logo, weer zwart, weer dat ik mn homescherm kan zien enzo, zwart. Zo gaat het constant met voeding. Weet iemand hier iets op? (de waterschade is duidelijk zichtbaar onder het scherm) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik weet niet wat dit voor reactie is haha maar hier heb ik niets aan
|
|
|||
|
|||
Typisch batterij stuk.
|
|
|||
|
|||
hm ja dat zou heel goed kunnen. Wat kan ik nu het beste doen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ook met een flinke waterschade?
|
|
|||
|
|||
Waterschade altijd. Ultrasoon laten reinigen . Na een week ben je al zeker te laat
|
|
|||
|
|||
Oke, dus u zou zeggen zsm het zelf vervangen of laten vervangen en dan hopen dat hij weer enigszins gaat werken ook al heeft hij zo veel waterschade gehad?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nope gaat niet mee werken met nieuwe batterij
|
|
|||
|
|||
oke bedankt voor de reactie dan ga ik dat eerst laten doen?!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ADVIES GEVRAAGD: iPhone 3G met waterschade | Bananensoep | iPhone algemeen | 3 | 18-09-12 14:02 |
Iphone met waterschade, geen micro, interne speaker en Wi-Fi! | knibber | Wi-Fi | 0 | 09-04-12 10:32 |
Losse home button iPhone - reageert alleen als je in het midden drukt | iRobin | iPhone algemeen | 9 | 07-09-11 19:21 |
Voeding in auto | Mark1972 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 22-08-10 17:58 |
geluid bij aansluiten voeding | petrovsky | iPhone algemeen | 4 | 24-03-09 13:20 |
|
|