geluid bij aansluiten voeding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik de iPhone op een voeding aansluit hoor ik een bepaald geluid. Dat zelfde geluid hoor ik ook als er GEEN voeding op aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
geluid bij aansluiten voeding
Als ik de iPhone op een voeding aansluit hoor ik een bepaald geluid.
Dat zelfde geluid hoor ik ook als er GEEN voeding op aan wordt gesloten. Maar waarvoor dat is is me niet duidelijk. Iemand een idee. Hoe kan ik na een jaar gebruik mijn simlock legaal verwijderen? AT&T toestel op Telfort netwerk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat geluid komt bij mij alleen voor als ik hem of aan de PC of aan de voeding aansluit.. als je hem op stille stand heb staan trilt hij 2 maal.
Maar dat is dus gewoon een geluid waardoor je weet dat er contact is met de andere bron. En je simlock verwijderen kan (nog) niet legaal
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Simpel ik wil een simlock vrije telefoon.
|
|
||||
|
||||
dan zou je toch echt met het orginele bonnetje naar Amerika moeten afreizen, andere opties zijn er niet om het legaal voor elkaar te krijgen!
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voeding in auto | Mark1972 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 22-08-10 17:58 |
Mac OS X: Lightroom 2 openen bij aansluiten Iphone | StoffelXYZ | Desktop-applicaties | 2 | 30-04-09 08:03 |
iPhone herstart bij aansluiten iTunes | chonazz | iTunes | 1 | 09-03-09 22:42 |
Foto: computer crash bij aansluiten iphone | gangster | Muziek, foto & video | 0 | 21-06-08 13:30 |
|
|