email van hetnet of t-online discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik neem aan dat ik gewoon me email van @hetnet of van @t-online kan binnen halen? en een idee over email binnen halen van @hotmail.com? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
email van hetnet of t-online
ik neem aan dat ik gewoon me email van @hetnet of van @t-online kan binnen halen?
en een idee over email binnen halen van @hotmail.com? en een graag duidelijke uitleg.... alvast bedankt. Gr, Dylan Laatst gewijzigd door DylanVanVliet; 17-11-08 om 20:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
evt oplossing email met hetnet account
Hallo,
sinds enkele weken in het bezit van een Iphone. daarvoor al veen info vrezamelt betreft de mogelijkheden met een hetnet email account en Hi ondersteuning. zag dat veel mensen problemen hadden dus verwachte hetzelfde. Heb eerst zelf de instellingen ingevoerd zoals die gegeven worden door hetnet.nl .......werkte niet. toen heb ik mijn Iphone gesynchroniseert met outlook op de pc via Itunes en het werkte prima. Heb nu een tweede account aangemaakt in outlook en ook deze via itunes gesynchroniseert en werkt tevens prima. dus probeer te synchroneseren met itunes. wellicht werkt het dan wel. goedegroet, Diskspace |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-Mail instellingen HETNET | janneman10 | iPhone algemeen | 3 | 06-03-12 17:30 |
email via Online/Orange | galujo | iPhone algemeen | 0 | 19-07-10 13:23 |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
Emailen van Hetnet wil niet | Red-Hat | iPhone algemeen | 1 | 26-11-09 00:13 |
email met online | a.c.willems | iPhone algemeen | 10 | 29-10-09 12:05 |
|
|