E-Mail instellingen HETNET discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Inkomende post was geen probleem, maar uitgaande post werkte steeds niet. Nu wel. Omdat ik er zelf lang naar heb gezocht en uiteindelijk gevonden zet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-Mail instellingen HETNET
Inkomende post was geen probleem, maar uitgaande post werkte steeds niet. Nu wel.
Omdat ik er zelf lang naar heb gezocht en uiteindelijk gevonden zet ik de juiste instellingen voor e-mail voor provider HETNET hier op dit forum. Ga naar Instellingen Voeg account toe Anders Invullen gegevens nieuwe account: Naam: Uw naam Adres: uw e-mail adres Wachtwoord: uw wachtwoord Beschrijving: wordt automatisch gevuld bewaar uw gegevens Vul in bij Server inkomende mail: Hostnaam: pop.hetnet.nl Gebruikersnaam: uw gebruikersnaam + @hetnet.nl Wachtwoord: uw wachtwoord Uitgaande server: mailhost.hetnet.nl Gebruikersnaam: niet invullen -u ziet dan "optioneel" Wachtwoord: niet invullen- u ziet dan "optioneel" De serverpoort wordt 25 Succes. Jan Stegeman |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Jan,
bedankt voor de info. Het bellen naar kpn was voor mij een onvergetelijke en onbegrijpelijke ervaring. Nogmaals bedankt Arthur |
|
|||
|
|||
Geen dank. Bellen met KPN opent soms inderdaad werelden die onbegrijpelijk en onvergetelijk blijven. Erg vrolijk word ik er niet van. Succes.
|
|
|||
|
|||
Mail
Hoi Jan,
Hartelijk dank ! Hij doet het eindelijk weer Laatst gewijzigd door TimVeenstra; 06-03-12 om 17:38. Reden: Opgelost |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail instellingen Planet | my00 | iPhone algemeen | 30 | 05-12-11 14:31 |
online mail instellingen | atboz | iPhone algemeen | 10 | 01-09-11 19:03 |
Instellingen Skynet Mail | Brakkeh | iPhone algemeen | 0 | 25-10-10 21:07 |
mail.com instellingen | wesleydegraaf | iPhone algemeen | 4 | 16-12-09 16:32 |
Instellingen mail en internet | macerik | Orange | 1 | 12-11-08 00:31 |
|
|