Kan thuis geen verbinding meer krijgen op de iPod touch discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een vriendin van mij is met haar ipod op een andere wifi loctatie geweest en sindsdien kan zij geen verbinding meer krijgen met haar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan thuis geen verbinding meer krijgen op de iPod touch
Hallo,
Een vriendin van mij is met haar ipod op een andere Wi-Fi loctatie geweest en sindsdien kan zij geen verbinding meer krijgen met haar eigen Wi-Fi netwerk. Alle andere toestellen werken nog op haar netwerk enkel de ipod touch niet meer. De ipod touch kan wel op een andere Wi-Fi netwerk verbinding krijgen. Iemand een ideetje wat ik er aan kan doen? Alvast bedankt.
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens de netwerkinstellingen te herstellen
instellingen - stel opnieuw in - herstel netwerkinstellingen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes kan geen verbinding maken met ipod touch | kakaap | iTunes | 0 | 29-02-12 17:06 |
Ipod Touch 2G Niet meer Aan te krijgen | Mikatjuh | iPhone algemeen | 2 | 13-02-09 20:04 |
Iphone en PC krijgen geen verbinding meer via Wi-fi | Semmm | Wi-Fi | 1 | 28-09-08 16:40 |
Windows: Itunes kan geen verbinding krijgen met Iphone | Arcon | iTunes | 10 | 26-06-08 10:28 |
Kan geen verbinding krijgen met router | Ed Gijsman | Wi-Fi | 24 | 29-04-08 20:43 |
|
|